6 Jan 2012

Chihu kylässä ♥



Hopeinen tunika 10e, kultainen paita 10e ja tekonahka teeppati 5e GT:stä, siinä mun aleostokset tältä vuodelta :D
Gt:stä ihania neonväriuutuuksia! Mulla on ollut jo jonkun vuoden hirvee neonvärihimo ja pakko haalia kaikkea, mikä vaan muutenkin sopii vaatekaappiin.

Mulle on tullut hirvee kynsilakkaushimo :D Voi johtua siitä että oon tän koko mustan talven käyttänyt harmaata kynsilakkaa ja jaksanut vaihtaa ne lohkeilleen rumilukset ehkä viikon välein :D Pistinkin tilaukseen muutamia piristäviä lakkoja, joita en jaksaisi odottaa!
 


Sain taulut vihdoin takaisin seinään!

Mun luokse tuli yöks mun ystävän ihana hauveli nimeltään Poco! Mä oon kärsiny taas koko syksyn koirakuumeesta, mutta oon yrittänyt hillitä sitä aina hoitokoirilla ja se toimii aina muutaman viikon, mutta sit taas alan jo googlailemaan kasvattajia jne. Niin pitkälle en ole vielä päässyt että oisin ollut keneenkään yhteyksissä, mutta mutta... Tekis mieli hirveesti koittaa löytää jo kevääksi-syksyksi koira, mutta vielä tuntuu että pitäis ehkä vielä odottaa pari vuotta. Se on vaan tunne, vaikka koen muuten olevani täysin valmis jo koiramammaksi! Russian toy terrierille en ainakaan ole allerginen, eikä chihuistakaan ole ainakaan lyhyemmillä treffeillä tullut mitään. Voikun jollain tutulla olisi pomeranian, niin saisin senkin testattua, se on meinaan se hauva, jonka eniten haluaisin :) Mä meen tästä riehumaan Pocon kanssa lattialle, vaikka se jo alkoikin kuorsaamaan tällä välin kun kirjoitin tätä postausta, mut ehkä se herää kun nousen :D

23 comments:

  1. Tosin nätin näköset kynnet! :) Muakin himottais kaikki neonvärit, ruskettunutta ihoa vasten ne näyttää tosi kivoilta! :) Mulla ei koirakuumetta oo vain ikävää, oon 3kk asunut ulkomailla ja kotona yksi pikkunen odottelee... :/

    http://nanskuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nansku: Kiitos! Kerrankin koitin jotain peruslakkauksesta poikkeavaa :D Ja joo, just se! Näyttää jopa nyt "talvellakin" et ois ruskettunu kun laittaa neonväriä :D

    Voi eiiiii! :/ Mut kyl sä sen vielä näät! =)

    ReplyDelete
  3. Mistä tilasit lakkoja? Ootko repinut "merkkilaput" irti? :o Ihania noi värikkäät vaatteet :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous: Kiitos, mäkin tykkään! Ebaysta tilasin, kun en löytänyt mitään hyvää kynsilakkasaittia, mistä ois löytyny oikeenvärisiä :D Ja joo, mulla on pakkomielle repii aina laput pois kaikenmaailman kosmetiikkapurkeista, dödöistä jne ja välillä vaatteistakin :D

    ReplyDelete
  5. Mun tutulla on 2 venäjäntoyta ja se oli mullakin chihun rinnalla vahva vaihtoehto... Ne on niin ihania! 8) Nyt haaveilen novascotiannoutajasta mut tänne kämppään ei oikein voi ottaa kun asutaan vuokralla ja toi Dominokin oli vähän siinä ja siinä... :(

    ReplyDelete
  6. Anniina: Ne on ihaniii! =) Oon niin rakastunu siihen mun hoitohauva toitsuun että!! Oon jo miettiny sen kidnappaamista :D Noi on ihanan herttasen näkösii noi novascotianit =) Toi on kyl iso minus vuokrakämpis, että ei välttämättä haluta lemmikeitä sinne ja sit taas uuden kämpän ettiminen lemmikin kaa nii mööö :( Ettikää uus kämppä! :D

    ReplyDelete
  7. LOVE that gold shirt :)

    http://lostinpattern.blogspot.com/
    xx Brigita

    ReplyDelete
  8. Brigita: Thanks! I think i love that too =) <3

    ReplyDelete
  9. Apua! Pakko hakea noita neonvärejä! Niitä tulee niin harvoin vastaan, mutta ovat niin ihania bileisiin :)

    ReplyDelete
  10. Salli: Niinpä! Kesällä aina muutama hassu perustoppi vaan yleensä näkyy :)

    ReplyDelete
  11. Harmi, kun asut niin kaukana! Mulla ois nimittäin sekä chihu että pommi taloudessa ja niitä saisi hoitaa/lenkittää niin paljon kuin vain jaksaa :-) Maailman parhaat rodut ehdottomasti!

    ReplyDelete
  12. Saana: Voi iiiiih! x) Voi hitsi, mut kato jos joskus lähet vaikka muutaman päivän tai viikon reissuun Helsingin kautta, niin multa voi pyytää hoitopaikkaa ;)

    ReplyDelete
  13. Jos kiinnostaa niin voin lainata myös cairnterrierin sulle :D Ne ei kuulemma allergisoi jos turkki on oikein hoidettu..

    ReplyDelete
  14. http://ondessa.blogspot.com/2012/01/materialismionnellisuus.html :)

    ReplyDelete
  15. Hahaa, itse asiassa muutto Lapista Helsinkiin saattaa olla ajankohtainen jossain vaiheessa, eli nyt tiiän kehen ottaa yhteyttä, ettei koirat jää heitteille! ;)

    ReplyDelete
  16. Ihanat noi taulut!
    ps. sushi maistuis joku päivä?

    ReplyDelete
  17. Melba: Hei, sä oot takas, kivaa! Joo, multa voi aina kyllä kysyä jos tarvii hoitajaa! =)

    Oona: Kiittiiii =) Koitan tehä pikapuoliin!

    Saana: Nonniii no mut sit heti vaan kommenttii ja meilii jos on tarvis ;)

    Tytti: Kiitti Typyy!<3 JOOOOOO! ABOLUTELY! Ensviikol vois, omnomnom! =)

    ReplyDelete
  18. upeaupea blogi& hienoja kuvia ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. vähä söpö toi koira ! :-D ja noi kynnet on tosi kivat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on hassu ja söpö koiruli kyllä! :) Kiitos! Pakko välillä koittaa vähän taiteilla :D

      Delete
  20. Tosi kiva blogi sulla! :)

    http://psprettythings.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos paljon <3 ja kiitti blogivinkistä, pitääkin kurkata! :)

      Delete