18 Jan 2012

I ❤ Pikkusisko

Ollut vähän hiljaista täällä blogin puolella, kun on ollut kaikennäköistä muutosta ja sähläystä oikean elämän puolella, eikä niitä asioita oikein voi kuvata :D Yksi niistä on ollut henkinen valmistuminen siihen, etten näe mun siskoa vähään aikaan. Mun rakas sisko lähtee viikon päästä mun synttäripäivänä Australiaan menolippu kourassa määrittelemättömäksi ajaksi :( Mä en tajuu miten mä pärjään ilman sitä, se on mun rakkain ja läheisin ihminen koko maailmassa! Sisko on mun perhe, yks mun BFF, lammas, ex-kodinhoitaja, ex-siivooja ja ex-orja. Nykyään se meinaa vaatii multa enemmän palvelua eikä enää tiskaa mun luona. Onneks oon sentään itse tottunut jo tiskaamaan nykyisin, muuten olis varmasti vielä enemmän shokki sanoa sille vuodeks jopa vuodeksi heippa ;)


Nää kuvat otettiin joku aika sit mun talon vintillä huonossa valossa ilman salamaa  ja liian pienessä tilassa,  kun testattiin uutta linssiä. Mun visot ei todellakaan toteutunut tilan puutteen vuoksi, mutta niin, sisko on myös mun ihan oma mallinukke, jonka pakotan välillä tulee mun luokse, sitten suoristan sen afrokikkarat ja meikkaan sen naaman, vaikka se vihaa näkyvää meikkiä, puen sille outoja vaatekappaleita tai kankaanpaloja päälle, hieron sen naaman täyteen rypsiöljyä  ja kaadan perään glitteripurkin tai vaikka jauhoa, laitan sille sukkahousut päähän, koska haluan ottaa kuvia. Ensimmäiset kuvausleikit pidin 11-vuotiaana ja otin 6v siskosta kolme kuvaa, "Marie Antoinette"-kuvan, "Anttilan" mainoksen "Koulut alkaa"-kuvan ja  trendipellekovis-kuvan, hahaha, missähän ne on :D Jokatauksessa mulla on jo valmiiksi ikävä kun siskon lentopäivä lähestyy. Ei oo kyllä mun paras synttärilahja, mutta oon siskon puolesta onnellinen, että saa toteutettua sen yhden suuren unelman ja pääsee matkustelemaan vähän pidemmäksi aikaa.

Seuraavana vuonna pitääkin pyytää kavereita mun kuvausleikkeihin, halukkaat saa ilmottautua! ;)

8 comments:

  1. Todella kauniita kuvia olet ottanut! Katsoin ensin että nää on jotain muotikuvia jotka on otettu johonkin lehteen! Hyvä malli ja hyvä kuvaaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos =) Kuvattava on kyllä hyvä, kun löytyy fotogeenisyyttä, mutta kuvaajana olen kyllä aika itsekriittinen ja näistäkin löydän ainakin tuhat virhettä, mutta sen takia haluankin harjoitella ja olis kivaa jos olisi enemmän mallejakin :D

      Delete
  2. Kaunis sisko ja hienoja kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! välitetään myös siskolle terveiset, ellet sit oo ite mun sisko, joka kommentoit ;D Hahaha! Vitsi vitsi :D

      Delete
  3. Ihania kuvia! Olis ihan mahtavaa päästä sun mallinukeksi! :) olis kiva kokeilla just kaikkee ihan hassuu ja höppänää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Hihi, joo kivointa on just kokeilla kaikkea hassua :D Jos ihan oikeestioikeesti kiinnostaa ja sulla on jonkun verran fotogeeniset kasvot, niin voit kyllä laittaa vaikka meiliä :)

      Delete
  4. No oikeesti en pidä itteäni mitenkää kuvauksellisena, enkä nyt osaa sanoo onko mun kasvot yhtään fotogeeniset :D mut tykkään kokeilla just kaikkee uutta ja kivaa! Ja ku en yhtään tiiä minkä näköstä ja olosta mallia haet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entä pitääkö muut? :D Ei mulla oo yleensä ulkonäöllä sillä tavalla väliä, mutta se on vaan helpompi kuvata kuvauksellisia ihmisiä. Esimerkkinä, mulla on pari tosi kaunista kaveria, mutta molempien kasvot leviää kuvissa, eikä voi sitten ottaa oikeen kun jostain yhdestä tietystä kulmasta, niin siinä mielessä se kuvauksellisuus on plussaa, vaikkakin oon sitä mieltä, että kaikista voi saada hyvän kuvan. Ja koska harjoittelen, niin sen takia kelpaa monen oloinen, se pitää vaan sitten etukäteen suunnitella esim. kuvien perusteella että mitä tyyliä kenenkin kanssa voi kokeilla :)

      Delete