26 Jan 2012

Pari lahjaa.

Muffinsit viikonlopun läksiäisbileistä! Eilen sitten mun rakas pikkusisko lähti ausseihin. Kävin saattamassa sen kentälle ja kyllä siinä itku pääsi kun halattiin vikan kerran. Oli ihan haikea fiilis loppupäivän, vaikka tottakai me pidetään yhteyttä aina kun pystytään. Mut sisko vaan on mun elämäni nro 1, niin ole vielä oikein edes tajunnut etten näe sitä pitkään aikaan!
En viettänyt tänä vuonna synttäreitäni, mutta läksiäisissä kun oli meidän yhteisiä kamuja, niin sain  mäkin pari lahjaa ystäviltä. SUKKIA! JEE! :DDD Oon pyytänyt monta vuotta sukkia, koska en ite osaa ikinä ostaa niitä ja kaikki on aina luullut että se on läppä tähän asti. Mä olin niin iloinen! Nyt on taas pesukoneelle ja kengän sisäkärjille ruokaa, haha! Yhet onnistuinkin jo värjäämään uusissa kengissä, möö!








Mutta HAHAHA, sisko oli ostanut myös sukkia mulle  joten  onneksi sain siltä sit noita tummia myös . Lisäksi sain  alusvaatteitta, alkoholituotteita; drinkkitarpeita ja  skumppaa pari pulloa sekä levyn Suomalaista Jazzia. Yksi lahja oli tyhjä laatikko ja kun avasin sen sain pienen sydärin,  sillä se olikin soittorasia ja siinä oli mulle ihana viesti :') Kiitos kaikista lahjoista!



Siskon ihana viesti minkä se oli jättänyt aamulla mun pöydälle, kun oli itse kiireessä lähtenyt.



Lauantai-iltana suunnattiin sitten Namuun, jossa meillä oli viereinen pöytä toisen läksiäisporukan kanssa ja oli ihan superkiva baari-ilta ystävien kanssa piiiiitkästä aikaa!
En ehtinyt ladata illalla enempää kuvia koneelle, mutta tänään ehdin, oon siitä aika varma!

Rasmus - P.S.

8 comments:

  1. Herkullisen näköisiä muffinsseja! Mitä toi niiden päällinen on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siinä on tuorejuustoa, vähän sitruunanmehua (ja kuorta voi myös raastaa), tomusokeria ja väriainetta :) Nam nam, kunnon kaloripommi taas! :D

      Delete
  2. Namskis!

    Tsemppiä siskoeroon! Mun sisko asuu Kanadassa, nyyh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yhyy! :( Mä pelkäään et mun sisko löytää sieltä jonkun miehen ja menee naimisiin ja ei tuu takas :(

      Delete
  3. Nams ihanan näköisiä nuo muffinssit! :P

    ReplyDelete
  4. Minullakin lähti toinen pikkusiskoista 25.1 Ausseihin, tosin ainoastaan 2kk lomalle. Innolla seurailen heidän seikkailuaan FB:n välityksellä ja haikailen kesän perään katsellessani heidän rantakuviaan.

    Jos pakkaset jatkuvat pidemmän aikaa taidan harkita muuttoa Ausseihin tai paluumuuttoa oikeastaan..se kun on synnyinmaani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, sama, mäkin seuraan FB:tä koko ajan :D HAHA, joo sama juttu täällä, olis ihan huikeeta kyllä itsekin lähteä! Periaatteessa miettii kaikki järjestelyjä että ei jaksais millään, mutta toisaalta eihän se loppujen lopuks olis edes vaikeeta lähteä, kun ei ole opiskeluita tms kesken :)

      Delete