20 Jan 2012

You were sorta punk rock, I grew up on hip hop, but you fit me better than my favourite sweater. And I know that love is mean.


 Viimeviikon lakkaus.
 Adoptoin siskolta Australian reissun ajaksi tuon pienen söpön pöydän ja pari muutakin juttua. Laitan kuvaa eteisestä myöhemmin, johon tuon siirsin, se sopii sinne kuin nakutettu.
Taas yks parhaimmista kokkauksistani :DDD Lohifilettä, pinaattimunakas ja herneitä. Oi voiii miks oon kalalle allerginen, söisin sitä muuten paljon enemmän!
Viimeviikon lakkaus oli läpinäkyvä ja kynnenpäissä hileitä aika reilusti. Ne näyttää normaalissa valossa helmenvalkoisilta, mutta kuvassa taas vihreiltä ja joissain valoissa vaaleanpunaisilta.
Tein mun siskon synttäreiden kunniaksi sille taas erittäin hyvää improvisaatioredcurrychickenii ja jälkkäriksi jätskiyllärin. Tällä saa takuuvarmasti pepun kesäkuntoon, nimittäis tuossa on tiikerijätskii, suklaakeksin paloja, suolapähkinöitä ja kinuskikastiketta. Ja vielä, jos ei oo tarpeeks kaloreita ja makua tossa niin vähintään kolmea eri strösseliä vielä päälle :D Tän viikon terveys meni siinä.


Tai sitten keskiviikkona Rat King-jatkoilla, jossa tuli vedettyä muutama tequila ja jallukola ja aamulla heti töihin, kääk!  Huomenna vietetäänkin sitten siskon synttäreitä/läksiäisiä mun luona. Samaan aikaan on kaverin pikkusiskon läksiäiset muualla, jonka kanssa mun sisko siis ensi keskiviikkona lähtee, mutta näemme sitten molemmat porukat baarissa illalla, josta ollaan varattu pöydät. Tän illan pyhintänkin siivoukselle ja kaupassa ravaamiseen. 

Lana Del Rey- Blue Jeans

Lana Del Rey - Born to die Oon niiiiiin rakastunut Lana Del Reyihin, oon kuunnellut jo monta viikkoa repeatilla näitä biisejä! Kuun lopussa tulee Lanan uus levy, can't wait! Nää  biisit ja toi äänikin koskettaa mua hyvin paljon  ja tossa mimmin tavassa laulaa ja elehtiä on jotain ihanan mielisairasta, haha!

12 comments:

  1. Oi, suolapähkinät, kinuskikastike ja jätski on namia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niii on, sopii ihan täydellisesti yhteen!! =P

      Delete
  2. UIJ vitsit mikä herkkupommijälkkäri ♥ kesäkuntoon! ;)
    Tosi nätit kynnet muuten!

    Millainen oli leffa, kiinnostaako meitä neitosia ? :D Traileri oli kyllä aika mielenkiintonen.

    xx Satu
    Indie by Heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli tosiaan :DDD Kiitos! <3 Mmmm, no siis oli ihan mielenkiintoinen, mutta hämäsi kyllä siinä tää identiteetin vaihtaminen, joka oli aika epäuskottava ja olisin lopulta kaivannut pikkasen enemmän :) Äää, en osaa vastata paremmin, etten spoilaa vahingossa :D

      Delete
  3. OHHOH mikä huikee jäätelöannos 8)) Kamalaa, sait minut ajattelemaan ruokaaa..Oon aika saletti, että mun on vaan PAKKO tehdä tollanen samanlainen annos tänään. Paha juttu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ihana, no tänään on sentään lauantai, joka voi hyvinkin olla karkkipäivä monilla, niin ehkä voit sen itsellesi sallia ;) :DDD

      Delete
  4. Mä en kestä ku sul on nii ihanii kuvii tääl. Yritän kovasti itekin opetella kuvausta ja kuvakulmia, mut vielä se on semmosta räpellystä että ;D hih

    http://pinkispop.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitti Elle! =) No mut harjoitusta harjoitusta ;) Niin saitko sä Canonin jouluna? (Jos oikein muistan.) Oltais voitu treffaa ja oisin voinu pitää jonkun pikavinkkikurssin sulle kuvauksesta, vaikka itekkin vasta harjottelen, mutta en tiedä osaisinko neuvoo Canonissa, kun mulla on Nikon :D

      Delete
  5. Joo Canonin sain ja joo voitas kyl ottaa pikku tuokio :D hih. Kyl niis varmaan joitain samoja juttuja on et varmasti osaisit neuvoo mua vähän :) Vois kattoo ens tai sitä seuraavaa viikkoo?? Jeii :)

    http://pinkispop.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niin totta, onhan niissä kyllä :) Joo! Ensviikolla mulle sopis ainakin ke, mutta sitten seuraavalla viikolla ei ti eteenpäin vielä ainakaan mitään, laitetaan vaikka FB:ssä viestiä :)

      Delete
  6. Tuo jäätelöherkku näyttää siltä että vähään aikaan ei makeaa tarvi tuon jälkeen syödäkään :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sitä se onkin :D Ihmettelin kovasti just eilen et miks mun ei oo hirveesti tehny mieli mitään hyvää vähään aikaan ja vaikka vkonloppuna oli pöydät täynnä herkkuja niin en syönyt kuin ehkä 10 karkkia ja yhen vasta seuraavana aamuna sieltä yli jääneen muffinssin, mikä on tosi vähän siinä vaiheessa kun on enemmän tarjolla :D

      Delete