10 Feb 2012

I don't know how you get over someone as dangerous, tainted and fucked up as you.

Tässä vielä jotain uutuuksia, vaikka eipä tää kuvanlaatu pahemmin parantunutkaan, mut antaa olla sit:

Tällänen ihanuus, pinkki on kyllä aina sillä rajalla että voinko käyttää vaatteena, enemmän mulle sopii se kirkas koralli, mutta tää nyt hyppäs mun kassiin väkisin.
Tää näyttää kivalta valkoisen topin tai teepparin alla.

Ja sit vihdoin löytyi tälläset kiiltävät housut korkealla vyötäröllä, joka sopii siis mun takapainoiselle vartalotyypille :D

Näitä paitoja ostin kaksi uutta, koska mun aiemmalle kävi pesussa siis noin(takimmainen, jos joku luuli että toistepäin ;o), kun sinne oli eksynyt sukka, jossa oli vähän mustaa. Sentään värjäytyi täysin tasaisesti, mutta tästä lähtien pesen nää mun  kirkkaat vaatteet käsin!

Tässä vielä toinen esimerkki, miten nää topit imas sukasta värit ja itsensä käyttökelvottomiksi. Buu, tosta saumasta näkee minkä värisiä nää topit oli aiemmin :( No ei voi midist,  olen ainakin sallinut itseni lohdutusshoppailla tämän episodin takia tarpeeksi, hah!
 

4 comments:

  1. Mä ostin just ton saman topin, mikä on etummaisena ja pitääkin varoa, etten mene sitä pesussa heti pilaamaan! :s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, mä arvasin oikein! =) Joo kannattaa aina tuplatarkistaa ettei sinne luukkuun oo jäänyt väärän värisiä vaatteita :D

      Delete
  2. Mistä toi ihanan värinen vihreä lyhyt toppi on? upee väri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gina Tricotista löytyy myös neonkeltaisena ja vadelmanpunaisena :)

      Delete