22 Feb 2012

Nasu



Halusin laittaa muutaman kuvan vähän aikaa sitten luonani kyläilleestä vuoden ikäisestä hauvelista. Nasu on ehkä maailman kiltein koira, jonka oon tavannut. Ei ole kuulemma kotonakaan tehnyt koskaan mitään pahoja, edes vahingossa. Niin söpö  ja hyväkäytöksinen, sellainen rauhallisen utelias, muttei kuitenkaan yhtään pelokas hauva. Kyllä sen sai riehumaankin ja voi sen riemua kun annoin sille mun  pehmoponin, jota se vahti ihmeissään jo monta minuuttia ponin lööbaillessa mun tikapuiden korkeimmalla tikkaalla. Nasu meinas antaa turpaan sille, mutta mä vahdin haukkana vieressä, ettei mun poni kuole(joo kyllä se on elävä poni...). Ei tuota söpöliiniä saanut sen riehumisen jälkeen  hyvin kuvaan, mutta sentään jotenkin. Sanoin jo kaverille, että Nasu saa koska vaan tulla mun luokse hoitoon ja toivoin sen kotiväelle heti yllätysulkomaanmatkoja ja muita menoja. Oon ihan rakastunu tohon pikkuseen, wufwuf!

4 comments:

  1. Anteeks mutta luin väsyneenä "pehmoponin" "pehmotamponin" taai ajattelin enkä lukenu. Kai? Nojoo, mutta aivan ihana koira, vaikka yleensä oon isompien perään. Koirien siis. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha :D Mä jo tarkistin etten vaa ite kirjottanu niin :D Toi on kyl ylisöpö ja omistaa maailman pehmeimmän turkinki!

      Delete