9 Feb 2012

Neon



Tää on mun koko maailman lempiväri!



YHYYY! HIRVEITÄ KUVIA! Jouduin poistamaan jo puolet mun Tukholman ostoskuvista, kun oli niin rumia. Nääkin kehtaan just ja just julkasta, mutta ne pahimmat joudun kuvaamaan uudestaan, sillä ne  näytti siltä, että ne kuvat olis kaapattu jostain 200pikselii leveestä  youtube-videosta, joka itse olis jo kuvattu jossain bajamajan valossa maailman ensimmäisellä webbikameralla ja suurennettu siitä sit 640 leveeksi ja säädetty valoja jollain MS-Wordilla. Kai mulla oli jotain punaista Abo Basea litra silmässä, kun vasta seuraavana päivänä huomasin miten kamalia kuvia ne oli ja kyllä, olen joskus koulusssa paremman ohjelman puuttessa säätänyt Wordilla kuvia :D Mutta siis, tässä osa Tukholman ostoksistaa, sanoisinko että aika pakkomielteistä oli toi mun neonvärien kerääminen.

Viime keväästä asti oon ollut maailman nopein shoppailija. Ehdin kiertää monta kauppaa 10 minuutissa, koska lähinnä juoksen ne läpi ja katsonko onko siellä mitään tarpeeksi värikästä, että menisin tarkastelemaan, harvemmin on niin räikeetä, mutta luulisi tilanteen paranevan tässä kevään mittaan.  Sain jo kasarikommentteja näistä ostoksista, mutta enhän mä nyt aio niitä kaikkia yhtäaikaa pukea! :D Oon ahminut muutenkin paljon kirkasta lähiaikoina (en puhu alkoholista ;o) ja kohta mulla alkaa olee ihan hyvä neon-collection kaapissa, PAITSI että, pilasin juuri mun viime kesänä tuskalla löydetyt neon pinkit topit ja pari uutta saman väristä paitaa pesussa :( ITKUPOTKUAARRGGGH! Tota mun ihan lempparilemppariväriä kun niin harvoin löytyy, joka on toi neonkorallin/neonpersikan värinen kuten kuvissa oleva vyö tai  ponnarikasan ylin ponnari. Sitä mä haluuuuuuuuuuuuun lisää!

13 comments:

  1. Ihme värihypeilijä :-D Aina tästä lähin kun kohtaan jotain ton neonpersikanmikäolikaan väristä ajattelen sinua :----) Nyt tuliki mieleen se yks kamala biisi. Kaksio - Ajattelen sua

    hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos näät, niin tuu heti ilmottaa mulle missä ja mitä :DDD <3 Ja oioi, toi on kauhee biisi :DDDD

      Delete
  2. Oi aivan ihana vyö! Mulla on iihan sama lemppariväri :) Ostin just edellispäivänä ihan sairasn kivan neonpinkin/oranssimpaidan Hennesiltä, tälläi vinkkinä et kannattaa käydä tsekkaas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lindexistä löytyi vyö ja Lasten hennesillä oli myös tollanen, vissiin halvemmalla, mutta tossa oli kivempi solki :) Olikohan se t-paita kyseessä? Sellasen just onnistuin pilaa pyykissä (nyt se on marjapuuron värinen, murrr ) mutta hain jo toisen samanlaisen :D Vai oliko siellä jotain muutakin? =) Ainakin se huppari oli ja sellasen myös ostin.Vitsi toi on niin herkkuväri, että kuola valuu ku kattelee! :D

      Delete
  3. Just tänään ostin z.i.p:n liikkeestä neonpinkin, neonvihreen ja neonoranssin perustopin :--D aivan huippuja!! eikä maksanukaan ku 5.95/kpl ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiii,nam! Pitääkin yrittää suunnata lähimpään zippiin enneku loppuu :D Kiitos vaan tiedosta! ;)

      Delete
  4. Oi, mistä tuo ihana laukku on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bik bokista :) Se on aika minikokoinen, mutta jos tarvii vaan lompakon, avaimet ja pari huulikiiltoa mukaan, niin ihan mainio :)

      Delete
  5. Nam! Neonvärit kaupoista vaan talteen! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, oon huomannut että sä tykkäät myös ;) Joo ehdottomasti! :D

      Delete
  6. Ihana toi laukku.

    En tajua miks oon niin ihastunut nyt kaikkiin pastellin ja neon värisiin juttuihin :D. Tekis mieli hirveesti haalia himaan sellaisia asusteita ja vaatteita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä mietin viime keväällä samaa :) Osittain se johtuu siitä että muoti ja omat mieltymykset niin vaatteissa kun sisutuksessa, joulusisustuksessa ja kaikkalla ympärillä on ollut aika mustavalkoista ja harmaata muutaman vuoden ajan, kyllä siinä alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan värejä varsinkin kun niitä ei edes kaupasta ole löytynyt! :) Toinen juttu on tietenkin kevät ja kesän odottaminen, pastellisävyt näyttää ihanalta ruskettuneella iholla!

      Delete
  7. Tosi herkkuja neonvärisiä juttuja!

    ReplyDelete