25 Feb 2012

PikkuHousuja :D

 Kävin tänään kaupungilla katsomassa paria toppia, mutta niitä ei löytynyt, joten mulle tarttuikin mukaan alusvaatteita.
 Okei nää ei oo alushousut :DD Härregyyd ei sentään oo :D Mutta ostin nää kun oli puoleen hintaan ja kuvittelin mun enskesän haaverusketusta ja kauppa- tai roskienvientireissui!

Nää on Lindexistä ja ostin kolmet samantien, koska pilasin jo yhdet tälläiset lahjaksi saadut pesukoneessa ja tää on ehkä mun lempparein väri, tosin kuvissa näyttää liian pinkiltä.
Sit kävin Seppäläs kattoo yhtä kynsilakkaa, nii mitääääääääääääääääää mä löysin tällasii ihanuuksia! Mä käyn ehkä ostaa näitä vielä lisää, aivan täydellisen herkullisen värisii mun alusvaatekaappiin! Että muutama neonväri tuli taas lisää haalittuu ja jos alkaa jo kyllästyttää, niin sori vaan lisää on tulossa ensiviikolla! :D Hyvää lauantaita! =)


6 comments:

  1. Ihania, oon katellu ihan samoja Sepppälässä käydessäni :)

    Mun omat lempparit on neonpinkit pitsihipstersit, ne on niiiiiin södet <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi on niin söpöjäääää, en kestä! Ja ostin myös sen ihanan kynsilakan, minkä säkin! :D

      Delete
  2. Kävin eilen Gina Tricotissa. Sinne oli tullu ihana neon pinkki clutch ja esim. neon koralli tuubihuivi. Ite ostin sen clutchin. Ajattelin vaan infota, kun tykkäät neon väreistä. Ja ihania noi pöksyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiiiii, kiiiitos ihana mielettömästi <3 =) Tiedätkö että mä oon ettinyt sellasta neonkorallia tuubihuivia (tai edes kangasta) jo vuoden ja meinasin just muutama päivä sitten tyytyä persikan väriseen, mutta jätin sitten ostamatta. Pitääkin mennä heti katsomaan, toivottavasti se on sellanen mitä oon ettinyt, kuulostaa ainakin just siltä! =) Kiitos sulle! :)

      Delete
  3. "Nää on Lindexistä ja ostin kolmet samantien, koska pilasin jo yhdet tälläiset lahjaksi saadut pesukoneessa" tulee niin mieleen ku ostin joskus ginasta tosi söpöt neon pinkit hipsterit.. mut parin pesu kerran jälkeen ne oli sellast haaleahkot ja ei niin kivat enään :< ei mitään tietoa mitä niille on voinut käydä, mutta pakko oli silti käydä ostamassa samoja lisää, tietty samassa värissä. Toivottavasti nyt ne ei haalistuis. t. Neon värejä 'rakastava' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä mietinki jo et pitäiskö alkaa vaan pesee nykkipyykkiä :DDD Mulla tosin meni pilalle siks, ku sinne eksy musta uusi sukka mukaan, joten toivottavasti ei nyt käy mitään :D

      Delete