1 Feb 2012

Studio Helsinki





Lauantaina kävin Kisahallin vieressä Studio Helsingissä luottokampaajallani Viivillä laittamassa raitaa ja taittamassa kissanpissankeltaisen tyvikasvuni tuhkaisemmaksi. En kehtaa laittaa edes alkutilanteesta kuvaa, koska teillä voisi tulla vähän oksennusta suuhun. Mulla on siis to-del-la jämäkkä punapigmentti hiuksissa ja tarvitaan aina taikatemppuja, että keltaisuuden saa siitä pois vaalentaessa. Tai ei taikatemppuja, mutta ainakin ahkeraa ja  kyseisen  homman  erityisen hyvin osaavaa kampaajaa, eli Viiviä, joka tuntee hyvin mun pehkon ja on muutenkin ihan raidoitus- ja pidennysexpertti.

Tossa luonnonvalossa näkyy vielä ihan hitunen keltaista (hyi älkää kattoko!) ja se on just tossa tyvikasvussa, mitä kasvatin vuoden ja päätin vähän aikaa sitten että haluan sen pois.  Lopputulokseen olen kuitenkin todella tyytyväinen, mutta tarvitaan vielä toinen taitto tyveen, niin sit tän pitäis olla sellainen mitä oon havitellut, vaaleavaaleavaalea! Latvoista toi on nyt melkein harmaa, koska mulla on hius niin auki, mutta se lähtee siitä myös muutamassa pesussa pois.  Sori ku saitte noin huonon kuvan, koska menossa ton jälkeen solkkuun, niin en viittinyt laittaa hiuksia  ton hienommin, vaikka ois voinu. Viimeksi kun olin viime keväänä solkussa, meinasin saada lämpöhalvauksen, mutta tossa pakkasessa ehdin juuri ja juuri sulamaan siellä, kunnes mun 18 minuuttia oli ohi. No pitää kutienkin laittaa parempi kuva noista ainakin viimeistään parin viikon päästä kun laitetaan se toinen taitto vielä tyveen :)

4 comments:

  1. Oon just suunnitellut varaavani väriaikaa Studio Helsingistä, kun oon tähän lähelle muuttanut. Uuden luottokampaajan löytäminen on niin vaikeeta, ehkä nyt uskallan kuitenkin tuonne soitella :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paula: Siellä onkin kiva paikka asua :) Joo voin kyllä suositella Viiviä, moni ystävänikin on alkanut Viivin luona käymään vakkarina :)

      Delete
  2. Tulipa kivat! :) Eikä näytä hinnatkaan miltään älyttömiltä...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Eirene! Ei oo mustakaan pahat hinnat :)

      Delete