13 Feb 2012

Vähän UFO-juttuja mulla vaan.







Oona oli mun luona viikonloppuna kylässä ja me vissiin langettiin blogimainostukseen, oli meinaan pakko saada Ufoshottia. Ei vaan, kai se oli toi pullon väri, joka sai mun silmät kiiltämään ja kuolan valumaan Alkon lattialle eikä ufokarkilta maistuva shotti voi olla kovin pahaa. Meijän oli tarkotus pitää perjantaina ihan rauhallinen ilta ja lähteä sitten lauantaina bailaamaan, mutta sitten maistettiin tosiaan tuota petollista juomaa ja vielä kun kaivoin mun diskojääpalan esille, niin siitä alkoi kreisibailut. Tehtiin taas texmex-salaattia ja se ei kyllä petä koskaan! Sit vielä teille giffi mun upeesta välkkyvästä shottilasista ja "jääpalasta". Pojilta sain noi lahjaksi laivalla, että olisin ollut hiljaa enkä ihastellut noita kuin neljä vuotias "OOOO, kato, OOOO, se oli äsken pinkki OOOO!" Kyllä kyllä, nää on näitä mun elämän kohokohtia; välkkyvät ledishotit ja -tekojääpalat. Noita mä oon nyt tuijottanut jo monta tuntia ja pitänyt diskoa pilkkopimeessä keittiössä.

No ni laittakaapa valot kii ja tuijottakaa tota kuvaa  ja ottakaa tästä vähän musiikkia:




 Edit. Ooops, väärä biisi! ;o Uus yritys:



Ja tässä vielä teille, jotka ootte kuunnellut ton ensimmäisen biisin. Joo. Kiitos anteeks näkemiin! Nyt on  vähän väsynyt Beanna täällä kirjottelemassa (kröhöm) joten taidankin tästä hipsiä nukkumaan, hyvää yötä! :DDD

6 comments:

  1. :DDD Oivoi... Kela kuntoutuspsykoterapia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo kotitekoinen lobotomia voi myös auttaa tuon biisin jälkeen :D

      Delete
  2. Haha, mahtava toi vika kuva!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, kiitti! Tota oli vaikee kuvata ku vilkkuu niin kovaa, mutta kyllä se giffissä toimii jotenkuten aidon näköisenä :D

      Delete
  3. Kuin siisti giffi! Ihan diskofiilis tulee täällä töissä ollessa :---D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, hauskaa työpäivä siis!! :DDDDDD

      Delete