11 Feb 2012

Viivin luona tukkalääkärissä!

Tänään suuntasin taas puolilta päivin Studio Helsinkiin Viiville raidotukseen ja värin taittoon.


Alotettiin raidoitus alhaalta, niin sais vaikuttaa siellä kauemmin.

Terve! Lisää pakkoilmeitä.

Tältä mun hiukset näyttää föönin jälkeen ^^  Thihihih! En ihan heti ollut julkasemassa tätä, mut IHAN SAMA, antaa mennä, niin tiedätte totuuden.  Mä ajattelin, et sit ku löydän miehen jonka kaa meen naimisiin, niin en paljasta sille ikinä mun "oikeita" hiuksia ja sit hääaamuna vasta föönaan tukan näin ja säikäytän sen  HAHAHAHA ;o

Sit slippaasin ja suoristin tukan.

Sit tungin varmaan jokaista ainetta mun päähän ja kiharsin ghd:lla vähän ja pölläytin hiukset , eli nostin sormikammalla ne takaisin kuohkeiksi. Kuva vääristää vähän tota väriä mut hieno tuli!  Nyt mä jatkan valmistautumista ja lähen kamun synttäreille. Hauskaa lauantaita! :)


4 comments:

  1. Vau, aivan ihanat hiukset! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, mitkä noista? ;D Ei mutta kiitos<3

      Delete
  2. Harvalla suomalaisella on tommosia hiuksia, oo ylpee! Tuleeko niistä tollaset jos annat kuivua itsekseen? Mulla on kanssa luonnonkiharat ja föönaatessa ne räjähtää käsiin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii no totta, mutta joutuu noiden kanssa kyllä aina taistella :D Tollaset niistä tulee föönillä, mutta jos harjaan märkänä kerran läpi ja laitan vaikka muotovaahtoa pikkasen, niin tulee enemmän sellaset Shakira-kiharat, mutta yhden yön jälkeen ne on taas aika pörrössä eikä niitä voi auki pitää :D

      Delete