20 Mar 2012

1h+k olohuone

Mulla on taas kertynyt viime postauksesta sellanen 30 kpl luonnoksia, mutta tuntuu että kaikki niistä on kesken, niinkuin tääkin. Suokaa anteeksi kotipostausten odottelijat, että tää ei ole nyt kokonainen olohuone, mutta oon ihan pikkasen kriittinen siitä millaisia kuvia kodistani julkaisen. Lisää siis on kyllä tulossa, mutta toisella puolella huonetta ärsyttää joku enkä saanut sitä viimeksi tallennettua nätisti, joten kuvaan myöhemmin uudestaan. Muutenkin musta pelottavimmat kuvatoiveet on aina huone kokonaisuudessaan, koska jotenkin se tuntuu enemmän yksityiseltä ja koska  muutenkaan mulla ei oo siihen hommaan sopivaa linssiä. Mut tässä nyt tää vähän parempi pohja ees ihan aluks ja sit uusia ja vanhojakin kuvia:
Tälläinen näkymä mulla oli vielä vuosi sitten olohuoneessa, vaaterekki on eteisen ja keittiön välisellä seinällä ja sitä vastapäätä mulla oli peili ja senkki peilipöytänä. Tää oli kyllä ihanan tyttömäinen, mutta aika epäkäytännöllinen järjestys, joten sitä ei kestänyt kuin muutama kuukausi. Kaksiosta, eli  vaate/pukuhuoneesta haaveillessa ;)

Photobucket
Kuva eteisen ja keittiön oven välisestä seinästä vuosi sitten viikko ennen Tampereelle muuttoa.
Sama kohta nyt. Joo ei kannata odottaa multa talviaikaan mitään kovin mielikuvituksellisia uudistuksia, mun ideointi-osio aivoista on ehkä syvimmässä talviunessa :D


Mun maailman lempparein arkku lapsuuden ystävältä  joskus teininä ostettu :)
Sänkynurkkaus. Vanha kuva taas, mutta samalta siinä nytkin näyttää.


Mulla hävis muutossa valkoset verhot, joten noi on ollut viimesyksystä asti tossa. Aion ostaa kuitenkin uudet valkoset tuohon.

Tässä oviaukko keittiöön.

 Mun kotikodista mukana raahautunut Isabella-lipasto, jonka uudistin joskus kuultomaalilla.

Kromin värisiä lamppuja löytyy kaksin kappalein olohuoneen pituussuunnassa.

Seuraavaksi saatte luultavasti keittiö- tai kylppäripostauksen ja olohuoneesta tulee heti kakkososa, kunhan päätän mitä ihmettä teen huoneen toiselle nurkalle/seinälle, jossa on 5 kaappia rivissä. Oon miettinyt jotain kivoja kirjainjuttuja, mutta ku niitä on joka paikassa, nii en tiiä... Mut katotaan saanko yhen toisen idean toteutettua :)

Aiemmin julkaistut:
1h + k Eteinen


4 comments:

  1. Sulla on kiva koti, tulee jotenkin hyvä fiilis noista kuvista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia!! :) Viihdyn kyllä hyvin tässä, ainoa mikä itseäni häiritsee on lattioitten liian lämmin sävy :D

      Delete
  2. mistä oot noin ihanan hopeisen peilin löytänyt? :)

    ReplyDelete