1 Mar 2012

Hupparilove!

Nyt mulla on kaksi lempparihupparia, oooo! En normaalisti kauhean paljon huppareita käytä, mutta mulle iskee välillä hupparikateus, jos jollain on ihana sellainen. Yksi Peakin korallin värinen huppari  tutn päällä jäi pitkäksi aikaa kummittelemaan mieleeni ja kun kysyin myisikö se sen mulle niin oli antanut jo eteenpäin, voi surku! No, mutta nyt löysin tälläisen korallin pinkin HM:ltä (näyttää kuvassa pinkiltä) ja vaalean neonoranssin hupparin Ginasta, joka oli tosin loppu ennenkuin ehdin sitä mennä hakemaan! NOU!  Harmitti sikana, mutta ahkeran nettikaupan kyttäyksen jälkeen sinne ilmestyi yhtäkkiä yksi kappale näitä ja sain vihdoin omani! Miten innoissaan voi enää ihminen olla huppareista tai niiden väreistä, kheheheh!


Tosiaan tota pinkinkorallin väristä mulla oli jo yksi, mutta se oli myös siinä petollisessa pesukonekyydissä ja värjäytyi vaaleanpunaiseksi, joten  uusi oli pakko tilata samantien, koska mun Beanna 4.v itkukiukulle ei olis muuten tullut loppua ;o Sen takia mulla on näille värien suojeluplääni; mä aion käyttää ruokalappua,  jos syön nää päällä ja kaiken värillisen juoman juon pillillä+mua ei saa naurattaa kun mä juon ja uskallanko (iuuuuu) vielä luvata näille nyrkkipyykin, jotta mitään pesuvahinkoja ei vahingossakaan enää satu! SALEE! ;)
 

8 comments:

  1. Oranssi! Huomaa kuinka värit valloittaa nyt joka paikassa :) En olisi uskonut itse laittavani esim. siniset housut jalkaani :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä! =) Pakkoa haalia kerrankin niitä on saatavilla ja juuri noita lämpimiä korallin/oranssi/pinkki sekoituksia oon kytännyt harakan lailla, viime kevät-kesän valikoima oli varmaan yhtä suuri, kun nyt kuukauden aikana kaupoissa :D

      Delete
  2. Ihania! Mun pinkille kävi myös huonosti, laitoin pesuun samalla myös siniset farkut ja menihän se ihanan pinkki väri sitten pilalle... Sellaiseksi tunkkaisen liilaksi. Byää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi EI! :( MURRR :S MÄ TIEDÄN MILTÄ SUSTA TUNTUU! :D mulle tuli sellanen ällöpinkki, sellanen kulahtanu tylsä :S

      Delete
  3. Ihania huppareita ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos<3 Mä rrrrakastan noita =)

      Delete