22 Mar 2012

Mekkokriisi nro. 31299453015

Mä oon menossa viikonlopuksi Tampereelle näkemään ystäviäni ja luvassa on luultavasti jos jonkinmoista kreisibailausta. Nouuu! :D Mä lupasin itelleni, että otan iisisti (tai siis etten ottais paljoa)  ennen kesää, mutta koko ajan tulee jotain mukamas specialjuttuja. Ei mistään kutsuista voi tosta noin vaan kieltäytyä, minä olla liian heikkoooo!! Ja mitä muuta sitä nyt voi kaverin kaa muka tehdä kun näkee pitkästä aikaa kuin miksata hyviä drinkkejä ja tanssia? ;o KIMBLEE? Muistipelii? Hippaa?

No vitsivitsi,  inkkari putos kanootista, joten takaisin tähän kuoleman vakavaan asiaan, mitä mulla oli. Eli ystäviä luvassa ja sen lisäksi maanantaina reissu päättyy Iron Sky leffan ensi-iltajuhliin joten pienenpientä mekkokriisiä puskee taas, köhöm :)


Oon käynyt tässä lähipäivinä valehtelematta vähintään 10 000 mekkoa nettikaupoista läpi ja arvatkaa vaan kun saan päähän jotain, niin eipä mulle mikään muu sen jälkeen kelpaa, ei ainakaan mikään omasta vaatekaapista. Onneksi en kovin vakavasti suhtaudu näihin mekonmetsästysoperaatioihin. ;) Näistä kaksi ensimmäistä on eniten sitä mitä etsin, mutta ei silti ihan. Kävin kangaskaupassakin etsimässä jotain metallista tai paljettista kangasta, mutta sieltä mitään oikeenlaista löytyny, ehkä ihan hyvä, koska mulla ois tänään vain 2 tuntia aikaa ommella ja vieläpä ilman kaavoja.  Siksipä kysyn, oisko teillä jollain vinkkiä harmaan hopeisista mekoista jossain liikeessä tällä hetkellä? :)

 
Kampaukseen hain inspistä weheartit:sta. Mutta kampausta en voi todellakaan mun adhd-skitsofreniahouksilla päättää etukäteen, mut aaaainahan voi toivoa, että ne käyttäytyis kunnolla (;

Asusteet pitää myös muistaa. Silver it is. I think.


No, ni nyt vähän innostuin ja keräilin ihania juttuja kollaasiin. Yhteen asuun tässä olis toki aivan liian paljon härpäkettä, mutta noista jutuista etsin inspiraatiota asuuni. Katotaanpa siis miten käy tänään!

Edit. Eiku ainiin, muistin just, et onhan siellä Tampereellakin toki vaatekauppoja, että onhan tässä vielä aikaa. Huhhuh, mikä pelastus ja älynväläys vieläpä jopa :DDD

5 comments:

  1. Noi hopeet korkkarit on tosi ihanat ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know!!! =) Noita Sam Edelmanin Lorissat kelpais missä vaan värissä! <3

      Delete
  2. Voi kun kauniita on nuo kampaukset. Ensimmäinen ja viimeinen on mun suosikkeja voi kun osaisi tehdä tuollaisia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älä muuta sano! Kauniita ja ihanasti pikkasen pöllähtäneitä :)

      Delete
  3. ei vitsit noi lettikampaukset on ihania! kunpa vaan osais itte tehdä noin hienoo jälkee :-D t. kaksi tuntia kalanruotolettiä vääntänyt (ja joo, se epäonnistu haha)

    ReplyDelete