23 Mar 2012

Pakkailua.

Uus yritys, vahingossa palautuin tän luonnoksiin ;)
Pakkailua.

Aww, minkä mä löysin sattumalta laatikosta! :)



Pakko ottaa myös blondaria, kun en ehtiny laittaa mun otsikseen raitoja. En viittiny ottaa tukkupakettia, niin löysin jonku tollasen 5 vuotta vanhan jauheen :D Toivottavasti mun pää ei räjähdä sen kanssa ilmaan!

Allergialääkkeet, D-vitamiini ja 1 (yksi!) särkylääke! :E

Kynsiviila, koska mun toisella kaverilla ei varmasti ole ja silloin katkee aina kynsi! Kaikki pinnit mitä löysin :D Mihin ne mun 40 uutta on jo kadonnut!

Mä pakkasin eilen varmaan 2 tuntia wtf? Oi miksi, oi miksi olen nainen ja miksi mulla ei ole pakettiautoa (ja kuskia)? :D Nää + vaatteet + kengät. Silti mun viikonloppukassi ei oo ikinä ollut näin kevyt kuin nyt. Jaksoin kantaa sen ITSE bussiin aamulla, joten mitähän kaikkea multa puuttuu? Varmaan kaikki se mitä olen raapustanut ostoslistaan! Vähän hassua, mut mä en saanut eilen unta ku mua jännittää mennä treelle just nyt, koska on kevät ja aikalailla tasan vuos sitten sinne muutin ja  nyt on vielä samanlainen sää, paitsi lunta vähemmän maassa. Mä tiedän, että ku joku  3 asiaa osuu yhteen jonkun aikaisemman tapahtuman kanssa, niin tulee  ihan jäätävän nostalgiset fiilikset ja mä  pelkään sitä tunnetta. Siinä tajuu aina vahvasti sen, että asiat ei ole enää niin kuin joskus oli, vaikka se ei tarkoittaiskaan, että haluais takaisin vanhaan, niin silti tulee haikea olo ja alan salee pillittää :D Mut ei voi sit mitään! :)

Hauskaa viikonloppua! Mulla ei oo järkkäriä mukana, mutta ajastelin postauksia viikonlopuksi. Adjö!

No comments:

Post a Comment