13 Mar 2012

Puhelimen arkistot



HIFK - Blues

Tallinna




You Plus Me 


Merimiehenkatu.

Elokuu.




DTM





Hullu Poro. Pussasin tota!
TRE

Linkin Park @ Kaisaniemi

MUAH!
Bäkkäri.


Kesäremppa Helsingin kodissa.




Menos harkkoihin. Tai yökerhoon, mut mitä sitte.



Tampereen kotirappu.





TRE

TRE



Mun lenkkireittejä Tampesterissa.


tre


HAHA, kuva-arvoitus.



Moikka!

Mulla on ihan hirmukiireinen viikko meneillään, joka päivälle niin tiukat aikataulut, että joudun nyt tekemään vähän tällaisia pikapostauksia :) Eniweis, mä olin niin väsynyt ja stressaantunut vähän aikaa sit, että mietin jo, että miks ajatuksen voimalla ei voi vaan posahtaa ilmaan ja hävitä, niin että jäljelle jäis vaan pikkunen savupilvi! No okei, ettei kuulostais ihan kauheen masentavalta, niin ehkä siitä vois silleen nätisti tippua vaikka glitterihileitä maahan :D 

Eilen poistu kuitenkin mun isoin stressitaakka ja oon nyt niin onnellinen, ettei millään muulla väliä. Joskus kun saa tahtomattaan kauheesti paskaa niskaan ja jostain syystä sitä tulee sitten katjureaktiona lisää ja lisää pienemmissä ja suuremissa erissä, niin tulee ihan itku silmään, sit kun vihdoin tapahtuu jotain hyvää :) Mä yleensä vaikka kuinka yrittäisin ja puskisin, niin selviin aina jotenkin just rimaa hipoen, oon varma, että se on mun suojelusenkeli!

No kuitenkin, tällaisia kuvia mun kännykästä  mm. löytyi aikavälillä viime kevät-kesä-syksy, kun ne vähän aikaa sit purkasin koneelle. Tuli aikamoinen ikävä Tamperetta ja taidankin lähteä sinne pari viikon päästä käymään, jee, I can't wait!! =)

4 comments:

  1. ihania kuvia!

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos! =) Puhelinlaatu tosin on mitä on ;D

      Delete
  2. Ihanaa ihanaa, mitä hyvää onkin tapahtunut. Oot sen ansainnut murunen <3 !!!-Solja Ps. Musta on ihan parasta, kun saan melkein joka päivä kuulla susta jotain kun pidät tätä mahtavaa blogia. Vähän niinkuin vuos sitten piristit aina töissä! Pitäis nähdä!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ihanuus!!<3 :) Iiii, ihana kuulla, piristit mun päivän!<3 Todellakin pitää!! Kerro vaan koska tuut tänne päin niin tehdään treffit! :)

      Delete