8 Mar 2012

Risti.

GT:ltä tilaamani hupparin lisäksi eksyi pakettiin jotain muutakin. Pitkästä aikaa myös jotain väritöntä. Ristipaitaa oon jo kokeillut monenlaista ja tää on ehkä nyt se oikea mulle!

Tämä ihan täydellisen värinen toppi, mutta voi olla että lähtee palautukseen mulle väärän mallinsa takia :(

Tällaista pientä bandeatoppia kaipasin viimekesänäkin monesti tiettyjen toppien alle, joten päätin nyt vihdoin hankkia sellaisen, kun sain vielä noin kivassa värissä. Pitsitoppia aion käyttää yökerhoissa ihan sellaisenaan, kesä tulee, napa esiin! NO * LÄPPÄ! En vaan keksinyt mitään sanottavaa siitä, muuta kuin että tykkääään :)

6 comments:

  1. Nam ihanan värinen toi oranssi toppi! Ja ristipaidat ja -korut ja kaikki on just jees, vaikka välillä tulee itelle mieleen, et miks ihmeessä ostan näitä vaikka oon lähemmäs ateisti :D mut ne on vaa nii hienoja.
    Tollanen bandeau toppi olis varmaan kans kätevä :o niistä vaan loppuu kaikki yleisimmät koot ja kivoimmat värit heti :( tai sit oon vaan aina myöhässä :D

    Ja pointti oli siis se, että kivoja ostoksia :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo ristit (ja plussat) hienoja ja vaikka mulle usko on muutenkin tärkeä asia, niin koen tämän trendin trendinä, en niinkään kannanottona :) Nurinpäistä ristipaitaa tms. en silti pukis ikinä päälleni, vaikka olis kuinka hieno ja trendikäs muuten :)

      Noi neonväriset oli ainakin yhestä liikkeestä samantien loppu, siksi tilasinkin netin kautta äkkiä, musta siellä oli vielä pari päivää sitten noita, käy tsekkaa ;)

      Delete
  2. Musta on tullu tosi uskonnollinen näköjään, kun oon niin kertakaikkisen heikkona risteihin :D
    Meinasinki tulla vinkkaamaan sulle noista kirkkaista ginan jutuista, mutta olitki bongannu ne ite jo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :) Mää haluisin sen Asplundin ristin/plussa kyllä, oon unohtanut sen jo monta kertaa, mut nyt taas kun ihastelin niitä yks päivä, niin alko himottaa :D Ihana, saa vinkkailla aina, en mäkään kaikkee huomaa, paitsi tota GT:tä oon nyt kytännyt ku harakka, ku siellä nyt oon eniten nähnyt noita värejä :D

      Delete
  3. vähä kiva toi toppi! :) en oo bongannu noita kaupasta :s käy hei kattoo mun blogii, jos haluut -->

    http://laurasxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne tais mennä kans aika nopee, väri on kyllä mitä ihanin :) Ja kiitos blogivinkistä, käyn mielelläni aina katsomassa, jos löytyis uusia suosikkeja :)

      Delete