7 Mar 2012

Sisustuskollaasi part ll

Saako pikkasen vielä innostuu! Tein taas yhden sisustuskollaasin. Tarkotus oli vaan vähän mallailla ja siitähän se sit taas lähti. Näitä omia kollaaseja kun katselee, niin huomaa hyvin mistä elementeistä inspiroituu. Mä sain meinaan jo yhden superin sisustusidean ja nyt vaan pitää käydä metsästämässä löytyiskö sopivat välineet sen tekemiseen!  Tässä mun olkkarisisustus ja vähän zoomailua:
 Tollasen lamppurivistön ku sais! Ooooo! Okei ehkä vähän liiottelin, mut oishan toi nyt aiiika makee tosi korkeessa huoneistossa :)   

Tästä ehkä jotenkin paljastuu mun "Keep Calm"-ärsytys. Vitsit noi mosaiikkipeilit ja noi tyynyt on makeet! Oon myös ehkä vähän ihastunut tohon rahiin, sitä kun meinaan tunkea jokakollaasiin! :D


Mitä mieltä ootte tällaisista kollaasikuvista/postauksista? Mulle ne antaa inspistä ja ideoita, mutta tuli vaan mieleen, että onkohan ne muille ihan tylsää katottavaa :D

P.S. Alempana tänään julkaisemani postaus eteisestäni :)

2 comments:

  1. Nää on tosi kivoja mun mielestä (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva, kiitos! :) Toi kollaaasin tekeminen on kyllä superhauskaa! :)

      Delete