21 Mar 2012

Tilahaaveilua.

Kävin eilen läpi sisustuskuvia, joita olen kerännyt arkistoihini noin 3000 kappaletta.  Tässä mun Lagerlingsin lempparit!
Ai upee värimaailma, nam! 
Täydellinen fiilis eteisessä. Lattiat, lampun heijastus, jättilyhty, seinät, naulakot, mii wants 2!
Äää, toi katto!!!
Kuin makee taulu, talja ja lohikäärmekynttelikkö.

Kromi.

Vautsi, kuinka hieno viiniteline ja pinkki seinä.

Mmmmmm :) Nukkuisin!

Doggystyle-pronssipokaali vmv? :o


Koska saan tällasen?




Ooo!




Bourgie.

Kylpyamme =)


Ihanan freesi.



Näistä taas huomaa, kuinka valkoinen, harmaan sävyt, raikas ja viileän näköinen sisustus edelleen miellyttää  mua.  Lisäisin näihin kuviin enemmän pieniä värikkäitä yksityiskohtia ja lisää persoonallisia esineitä, vaikka kuvat ovatkin myyntikuvia.

4 comments:

  1. Mä kiinnitäin vaan näihin "parhaisiin" kohtiin huomioo: Doggystyle-pronssipokaali :D Apuaaaa, hajoilin ja KOVAA :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHAHA :DD ÄLÄ, ihan sama homma!!! :DD

      Delete
    2. ...mun oli vielä pakko tulla kattoon sitä uudestaan ja hajoileen vielä enemmän :DD okei, mulla on vähän kuiva päivä :'D

      Delete
    3. Oona se on ihan normaalia, mäkin oon käyny jo muutaman kerran ihmettelee sitä :DDDDDDDDDDD

      Delete