7 Apr 2012

1h + k Olohuone osa 2

Mun piti postaa seuraavaks keittiö tai kylppäri, mut ku näiden juttujen tekeminen on kivempaa fiiliksellä kuin suunnitelmien mukaan (tai sit en oo vaan jaksanu tiskata just), niin saattekin lisäosan makuu/olohuonetta :)
 Tässä on mun krääsänurkka :D Tohon kerääntyy aina milloin mitäkin. Yleensä paperikasseja ja tällä hetkellä huoneen ainoat väripilkut, reflectori, pyykkiteline ja kajarit.
 Heti vieressä on mun senkki, jossa yleensä dataan, kuuntelen musaa, laitan tukkaa jne. Kultaisen peilin maalasin helmiäisen valkoiseksi pari vuotta sitten.
Myös kaiuttimet oli aiemmin puunväriset, mutta päällystin ne puukuvioisella valkoisella tarrapaperilla ja hyvin on pysynyt, mitä nyt ihan pari milliä repsottaa tosta alakulmasta.
 Sänky sadannen kerran. En jaksa aina pedata kunnolla, mut valkoset petivaatteet on musta aivan ihania sellaisinaan, joten ei aina tarvitsekaan :D
 Senkin ja sängyn välissä toi mun lempilipasto, joka tuo vähän eloa tähän muuten harmaasävyiseen sisustukseen.
 Sit tässä on tää mun ongelmallinen vaatekaappiseinä. Siihen en keksi mitään järkevää, joten kokeilin tollasta random tauluviritelmää. Mä haluaisin maalata noista toisen ja kolmannen oven magneetti ja liitutaulumaalilla, niin että siihen sais ison muistitaulun. Sitä vois sit muutella mielensä mukaan, joka mulla ainakin muuttuu vähän väliä.
Kuinka tylsän näköistä siis :) Toinen vaihtoehto olis vaalean sitruunan keltaiset ovet toisesta ja kolmannesta, mutta en haluaisi itse ovia maalata, niin täytyy vielä miettiä saisinko sen joillain levyllä toteutettua.
Tikkaat oli aiemmin kellertävän puun väriset, mutta nekin maalasin valkoiseksi. Seuraavaksi voisin maalata ne vaalean sitruunan keltaiseksi tai hamaaksi.







Aiemmin julkaistut:
1h + k Eteinen
1h + k Olohuone (osa 1)

6 comments:

  1. Siis toi on ihan mun unelmien koti!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ihana, kiitos!! =) Tää kämppä on kyl mahtava ja vaikka sisutukseen haluaisin jatkuvasti jotain uutta, niin viihdyn tälläisenaankin täällä :)

      Delete
    2. Aivan ihana koti <3

      Hei mistä oot hankkinut/mistä luulet, että vois hankkia tollasta tarrapaperia? Mulla on hirveen väriset kajarit, sellanen punertava puu, ja mietin jo maalaamista, mut menis varmaan pilalle, joten toi tarra olis superhyvä! :)

      Delete
    3. Voi kiitos Ria :) Oho, kirjoitin vahingossa tarrapaperia, se on siis tarramuovia :D Mutta siis Etolasta löysin niitä. Tossa on kiva, vähän elävä puupintainen kuvio :)

      Delete
  2. Hei musta toi valkoinen vaatekaappiseinä on valtavan ihana!
    Itelläni ei oo vaatekaappia saatika kaappitilaa vaatteille koko kämpässä, joten tollainen ois ihan unelma! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Laura! =) Säilytystilaa siinä ainakin riittää kyllä, eikä siinä muuten vikaa ole, mutta jotain piristystä ois kiva keksiä siihen!! =) Ehkä jotain tauluja just tms(?) :)

      Delete