24 Apr 2012

Kiitos anteeks näkemiin? :)

EDIT. Mä oon miettinyt tässä vähän, että lopettaisinko tän blogin :) Mietin myös, että osaanko olla enää ilman blogia, kun olen pitänyt eri blogeja jo melkein 4 vuoden ajan..... Enhän mä tänne loppupeleissä mitään muuta purkaakaan kuin osan kameran muistikortista ja kirjoitan ajatusvirralla urpoja kuvatekstejä, koska syvällisempiä juttuja en vaan osaa tälle puolelle kirjoittaa.

Ilmoitin siis aiemmin tänään, että lopetan tän, mutta mulle tuli sen jälkeen niin surullinen ja typerä olo, että alkoi ihan kiukuttaa,  joten en tiedä onko blogin lopetus kuitenkaan se mitä haluan. Ehkä mietin vielä muutaman päivän mitä teen tai voisinko uudistaa tätä hommaa jotenkin... Ideoita? Sori tää tuuliviiripohdiskelu...palataan asiaan :)


Mun pyörä, jossa on vielä vähän fiksailut kesken.









Miss you sis! :)












 






22 comments:

  1. eiiiiiih etsä nyt voi lopettaa ko vasta löysin tän sun superkivan blogin! tää on ollukki just hyvä ettet oo koko elämääs tänne jakanu vaan ns tarkoin harkittuja juttuja siistejä kuvia ja tyttöjen hömpänpömppää ::) tämmönen esteetikko mikä mäki luulen olevani ni on piru vie nauttinu noista kaikista kuvamatskuista ja sisustushommeleista! voeeee no iteppä tiiät parhaiten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihanasta kommentista!<3 Editoin vähän tuota mun tekstiä, koska en ole nyt itsekään varma, mitä haluan... Mietin vielä, josko tähän olis joku muu ratkaisu, esim. jonkunlainen siistiminen tähän blogiin tms. :) Palaan asiaan!

      Delete
  2. Ihania kuvia <3 ikävä kyllä tulee jos lopetat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Lindam, no nii tulis mullaki sun kommentteja kyllä :) <3 Lupaan miettiä vielä muita vaihtoehtoja :)

      Delete
  3. Vaikeita pulmia, mutta älä lopeta. :) Itsekin olen miettinyt että kauankohan bloggaan. Viime kuukausien aikana bloggaaminen on hiipunut ja tuntuu ettei ole aikaa eikä aina haluakaan kirjoittaa. Toisaalta pieni tauko voi tehdäkin hyvää ja antaa taas uutta motivaatiota. Ps. tykkään tosta sun we heart itistä. Pattinson, hot <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta ja kiitos! =) Tauko saattais olla myös vaihtoehto, mutta se palaaminen on aina jotenkin hankalaa :) Ja sama juttu, on tää kyllä mielettömän ihana harrastus, mutta välillä tulee näitä turhautumisia, kun tuntuu että jotenkin haluaisi uudistaa koko homman, mutta ei keksi miten :) Hihi, kiitos, Pattinson on ihQ<3 :D

      Delete
  4. ÄÄÄLÄ lopeta!! :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä mietin vielä, oisko jotain muuta tehtävissä!<3 :)

      Delete
  5. älä lopeta, ethän?! sulla on varmaan paljon hiljaisia lukijoita kuten minäkin. en aiemmin ole kommentoinut tänne mitään, mutta nyt oli pakko. olen lukenut blogiasi ainakin neljä vuotta ja olet ensimmäisenä mun kirjanmerkeissä. blogisi on kaunis ja ottamasi kuvat todella herkullisia, ja jutut hauskoja myös:) älä lopeta<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varmasti niitä on valtaosa mullakin :) Voi ei, ihana kommentti, ihan liikutuin! :') Voi kiitos paljon, ihanaa kuulla<3

      Delete
  6. Mä olen sitä mieltä ehdottomasti, että kannattaa jatkaa. Sun blogi on niin kaunis kaikin puolin. Yksi parhaista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon Sallus, ihanaa kuulla! =) Otan nyt pienen lisäajan ja koitan tehdä sen aikaa ainakin postauksia normaalisti :)

      Delete
  7. älä vaan lopeta! tämä on mun lemppari, ykkösenä kirjanmerkeissä:).. kauniita kuvia helsingistä, toimii mulla ikkunana vanhoille kotikulmille, muutettiin vuosi sitten sieltä pois;( olen seuraillut blogiasi kyllä jo pidempään, ainakin sen neljä vuotta.. tykkään, enkä kyllä toivoisi muutoksiakaan;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla ja mieletöntä, että on noin vanhoja lukijoita, tulee tosi hyvä mieli!<3 =) Välillä tulee näitä turhautumisia, kuten oot ehkä uskollisena lukijana saattanut joskus huomata :D

      Delete
  8. älä missään nimessä lopeta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Lupaan harkita muita vaihtoehtoja, että sais tästä taas kivaa puuhaa...tai siis on tää kivaa, mutta inspiraatiokadot ärsyttää :)

      Delete
  9. eeeiiii en kestä jos lopetat!!:( tää on mun ehdoton suosikkiblogi ja rakastan noit sun ottamii kuvii ja seurata sun kuulumisii ees tällee pintapuolisesti! elä lopeta jookos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voiiiiii, kiitos ihana<3 Mä koitan miettiä miten saisin piristettyä mun bloggailua! Nää kommentit kyllä piristää jo aika mielettömästi<3

      Delete
  10. Olit jo näköjään ehtinyt muuttaa mielesi, ettet lopetakaan - onneksi! Itse ainakin inspiroidun kuvistasi kovasti. Olen myös aika huithapeli ja kuvat kodistasi, jossa kaikki on laitettu kauniisti paikoilleen, kannustavat minuakin panostamaan kotiin - sama pätee tietysti esimerkiksi kauneudenhoitoon. Kivat kynnet ja hiukset (tms.) - mäkin haluan! :D

    Toivottavasti sait selkoa vuodatuksestani, kiitos blogin pitämisestä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihanasta kommentista! Koitan nyt ainakin keksiä muun ratkasun, ei se lopettaminen se kuitenkaan vielä taida ole :) Kiitos paljon, piristää aina tosi paljon kuulla tuonlaista palautetta ja etenkin ihanaa tietää, että saa jaettua inspiraatiota muillekin (vaikkakin oma tuntuu välillä olevan kadoksissa) !!! :D <3 :)

      Delete