25 Apr 2012

Mä en anna kellekään, silti edessäsi polvilleni jään, sinussa on vetoivoimaa, niin kuin hevosvankkureissa.

Tuosta edellisestä postauksesta sen verran, että ensinnäkin kiiiiiitos ihanista kommenteista! Tuli todella hyvä ja liikutuin ihan ihanista sanoista :) Ehkä mulla on joku tilapäinen mielenhäiriö, kun mietin, että blogin lopetus olis ratkaisu inspiraation puutteeseen. Heti kun olin mukamas päätökseni tehnyt alkoi satamaan jos jonkinlaisia ideoita päähän ja tajusin, että tää on kyllä liian rakas juttu mulle, että miten voisin noin vaan luopua tästä. Tuntui kuin olisin laittanut eropaperit elämäni mieheen ruman sisustusostoksen takia postilaatikkoon ja sitten kaivanut ne sieltä grillipihdeillä saadakseni harkinta-aikaa, kun editoin lopetuspäätöstäni. Tosin en ole koskaan laittanut eropapereita tai ollut edes lähelläkään naimisissa elämäni miehen kanssa, joten en edes tiedä mistä puhun :DDDD

Mietin nyt siis  vielä olisiko  vielä muita piristyskeinoja tähän juttuun ja olen avoin myös teidän uudistusehdotuksille.  Kysymys-postaus on jälleen käynnissä, kun ehdin sen piilottaa aiemmin :)



En ole löytänyt mistään Sagaformin take away-kuppia oikeassa kuosissa, joten eilen tyydyin sitten tuollaiseen Sokoksen simppeliin versioon. Pitää tilata jostain alla oleva Sagaform myöhemmin, se on niin siisti vaan! Vähän lisää DG-nappuloita ja hyvästit R-kioskin aamukahvi!



Jee, Jipulta tuli maanantaina uusi levy, en oo odottanu ku 2 vuotta sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Tai no enemmänkin, mutta 2 vuotta sit sitä lupailtiin jo! Niin siis ja toi otsikko on tosta alemmasta biisistä :D


 

17 comments:

  1. Voi ihana! <3 Älä lopeta!!!!
    Luin eilen nopeasti postauksen, en ehtinyt mitään kommentoimaan.. :/
    Olen muutenkin ollut poissa blogimaailmasta alkutalven sairasteluiden takia. Nyt olen kevättä vietellyt toisessa kodissa muutaman tuhannen kilometrin päässä :D Laitan sulle vielä lisää kommenttia tässä pian <3
    <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi Hanna!<3 Ihanaa kuulla susta taas! :) Muutaman tuhannen?? Siis ootko sama Buberry-kumisaapas-Hanna? :D Minne oot muuttanut? :)

      Delete
    2. Ja toivottavasti ei oo ollut vakavaa sairastelua :O<3

      Delete
  2. Sama joo :D <3
    Ei ollut mitään vakavaa, pitkittynyttä influenssaa vaan. Olin 1,5 kk poissa töistä.
    Vielä asun Suomessa, mutta Turkissa Alanyaan muutan vuoden päästä. Siellä on kuitenkin näin nyt ajateltuna jo toinen koti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih! =) Okei, aikamoinen influenssa :O :D Hei, kuulostaa ihanalta ja jännältä!!! =) Sä saisit kyl oikeesti perustaa sen blogin joskus, sulla on niin mielenkiintosii juttuja aina! :D

      Delete
  3. ihanaa<3 <3 <3

    ReplyDelete
  4. Ootko käynyt Chez Mariuksessa katsomassa tuota Sagaform- mukia? http://www.chezmarius.fi/

    Näin siellä joskus juuri tuolla kuvioinnilla olevan mukin.

    Katja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Katja, enpäs oo!! :) Kiitos paljon vinkistä, pitää käydä heti kurkkaamassa! =)

      Delete
  5. Jeeee! <3

    Jippu on muuten hyvä, mut sitä pitää kyllä kuunnella tietyssä mielentilassa. Miks musta tuntuu, että mulle aina uppoaa musiikki paremmin sillon, kun asiat menee persiilleen.. :D kait se on tätä suomalaista melankoliaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiedän niin mitä tarkotat!! :D Toisaalta musta tuntuu, että jos kuuntelee angstista musaa, niin asiat menee ihan vain sen takia perseelleen, jotenkin oma fiilis muuttuu ja alkaa kai luomaan itse sitä draamaa tai jtn, HAHA :D

      Mulla oli talven ajan hevikielto ja luulen, että se ahkeran D-vitamiinin popsimisen lisäks vaikutti siihen, ettei ollut niin paha kaamosmasennus/väsymys, mut aion tutkia lisää musiikin vaikutuksesta mielialaan ja koko elämään omalla kohalla :D

      Delete
  6. Tiedätkö mä en edes pystynyt kommentoimaan tohon sun edelliseen lopetuspostaukseen :D Mä olin niin surullinen, koska luulin etten enää saa viettää töissä aamuja sun blogin parissa. Oot ihana <3 Ja toivon, että saan lukea näitä ihania juttuja tulevaisuudessakin! Ps. Oon tulossa Helsinkiin vappuna.

    -SoleSolppuriina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi Sole, ihana<3 :) Kiitos! Heiiii, mä en oo vielä varma mun vapusta, mut soitellaa ihmees, jos vaik törmättäis :) Ainakin vappupäivänä meen kaivaripiknikille :)

      Delete
  7. Mekin ollaan tulossa piknikille sinne, mutta en tiedä vielä minne. Soitellaan! =)Mutta siis sillon "vappuna" eli vapunaattona.

    -S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei :) Meen vissiin kamun bileisiin, mut soitetaan silti! :)

      Delete
  8. Heip, toi muki on nyt members.comissa tarjouksessa. Kannattaa tsekata. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, kiitos paljon vinkistä, pitääkin heti kirjautua sinne! =)

      Delete