10 May 2012

Ladies toilet

Ehdotin töissä, että voisin ostaa keittiöön ja vessaan vähän uusia juttuja. Etenkin naisten vessaan mulla oli visio ja tajusin vasta jälkikäteen, että toivottavasti ei vaikuttanut siltä, että mulla olisi oma lehmä ojassa, sillä olen ainut nainen, joka on toimistolla päivittäin tai joskus lähestulkoon viikottain :D Ei ei, ajattelin ihan puhtaasti vain viihtyisyyttä ja että siellä olis jotain ilahduttavaa! Toki ideoin miesten vessaankin juttuja, mutta siitä ei tarvii tulla kuulemma turhan söpö :D PÄ!! Ai eiks samaa setti sinnekki muka hä? Kävin näyttelemässä mun kollaasia pomoille ja  taulun sainkin laittaa samantien tilaukseen (kuva suuntaa antava).

Vessa on kuitenkin aina vessa ja tyylikkääseen ulkonäköön kiinnittää  tottakai aina huomiota, mutta silti kaikista eniten oon ilahtunut, jos missä tahansa vessassa ikinä on ollut hiuslakkaa tarjolla! Siis vaikka en edes tarvitsis sitä, niin tuntuu, että just mua on ajateltu! Muistan siis joka ikisen paikan, missä on ollut hiuslakkaa tai parfyymia tarjolla. Puhuin muutaman ystävän kanssa tuosta lakkajutusta ja niillä oli ihan sama, että ollaan me naiset helposti tyytyväisiä! ;)
Kollaasi: Polyvore, Ikea, Misson, Iittala, Loreal, Savon De Marseille, Viktor & Rolf



P.S. Vastauspostaus del 2 tulee huomisen aikana. Jostain syystä mua ei heti huvittanut kirjoittaa kaikkea uudestaan, mutta ehkä nyt sain paneuduttua jopa pikkasen paremmin vastauksiin :)

No comments:

Post a Comment