5 May 2012

Vastauksia osa 1

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Olin kirjottainut koko vastauspostauksen kahta vastausta vaille valmiiksi ja tallensin sen. Myöhemmin kun avasin sen, siitä oli poistunut 1/3! No, kirjotin uudelleen ja tänään kun olin tekemässä kuvalisäyksiä, niin siitä oli tällä kertaa poistunut 3/4! Tiivistän mun päässä huutavat 500 kirosanaa ja totean vaan, että nyt on remmi pikkasen kireellä ja harava syvällä perseessä! No ei kai se oo niin vakavaa!  Mut silti ärsyttää ja eiiii mitään ilmeisesti tehtävissä asialle... Onko teillä muilla käynyt näin bloggerissa? Mä en muista kuin että joskus olis poistanut kuvia, mutta nyt meni muutaman A4:n verran tekstiä ilmeisesti taivaan tuuliin..................HUOOOH! No raapustin nyt TAAS uudestaan noita vastauksia tähän, mutta nyt joudun tehdä niin, että julkaisen tän kahdessa osassa, kun on kiire ja noita kuvia en uskalla ees enää lisätä! :D

Anyway, ihania kysymyksiä tullut ja saatte nyt lisäaikaa kysyä vielä tänkin postauksen perään, jos tulee mieleen :) Tässä nyt eka osa:

Lempi yöasusi tällähetkellä, entä millaisia yleensä tykkäät käyttää, jos käytät?

-Mulla on useimmiten pikkarit ja t-paita paitsi kesällä ei pysty pitää paitaa. Tre Kronor ja Jack Daniels-teepparit on aika kovassa yökäytössä, otan yleensä ekan vastaantulevan teepparin kaapista.

Mitä aamupalaasi kuuluu?
-Oon tosi huono syömään aamupalaa, koska en jaksa herätä niin aikaisin, että ehtisin. Ennen söin töissä aina puuroa, mutta se jäi jossain vaiheessa. Nykyään syön välillä vadelmakaurapuuroa raejuustolla tai sitten pelkkää kahvia.

3 haavettasi tällä hetkellä, jotka luulet toteuttavasikin vielä.
1.Ihana, hyvä mies, jonka kaa rakastetaan täysiiiii ja mennään naimisiin! 
2.Haluan tajuta sen, mitä haluan tehdä ja keskittyä siihen täysillä. Olipas pyöreä vastaus :D Tarkoitan siis työelämää/harrastuksia/elämäntyyliä jne. Keskityn useesti liian moneen asiaan yhtäaikaa ja siksi kaikki tapahtuu hitaasti, vaikka haluaisin keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Haluan tajuta sen, mikä on mulle oikeesti tärkeetä!
3.Ööö, okei, haluisin olla aamuvirkku ja herätä aina joku 2h ennen bussiin juoksua, lukea rauhassa lehtiä ja juoda kahvia, facebookkailla, kuunnella musaa ja kävellä töihin. Ees pari kuukautta. Tai viikon. Mut aina mua väsyttäääääää!

Minkälaiset perhevälit sulla on?
-Mun siskoon mulla on todella läheiset välit ja vastaan myöhemmässä (samanlaisessa) kysymyksessä tähän tarkemmin. Äiti menehtyi kun olin 15- ja isi kun olin 3-vuotias, niin muuta perhettä mulla ei ole.

Onko sulla poikaystävää?

-Ei ole.

Oletko rakastunut?

-En sitäkään :)

Uskotko ainoaan oikeaan?
-Mmm, no sanotaan että se ois ihanteellinen tilanne ja siihen pitäisikin mun mielestä pyrkiä, että olis yhdessä yhden ihmisen kanssa alusta loppuun, mutta tilastot on niin persuuksiillaan kyllä ja ehkä mun vaaleanpunaiset lasit on tässä iän myötä sen verran haalistuneet, että pidän sitä lähinnä unelmana. (En nyt tarkoita että jotain paskiaista tarvis katella edes erätaukoon asti tai väkisin olla muutenkaan jonkun kanssa.) En myöskään usko, että jokaiselle on olemassa yksi ja ainut oikea, koska miten hitossa se onnistuis muka löytymään niin useasti samasta maasta tai kaupungistakin jopa? :D Joten kai niitä oikeita on enemmän, mutta kaikkia ei tule vain tapaamaan. Tai sitten tulee, mutta väärään aikaan :) It's all about timing! 


Elämäntarkoitus sulle?
-Ziisus  :) En todella tiedä. Yleisesti se olis nauttia elämästä, rakastaa, kokea, tuntea ja olla aito omaitsensä. Sillä, kuka oot, miltä näytät, mitä teet jne. ei pitäis olla muuta merkitystä,  kuin se että se tuntuu itsestäsi hyvältä ja se ei satuta muita. Mitä mä selitän, mistä mä voisin sen muka oikeesti tietää :)


Haluatko lapsia?

-Joskus olen ajatellut, että tottakai haluan, mutta joskus taas, että voisin olla ilmankin. Tää asia voi muuttua koska vaan, tällä hetkellä se ei vaan oo ajankohtainen asia mun elämässä, joten en voi sanoa juuta tai jaata. Sanotaan vaikka, että näkisin itselläni 0-2 lasta joskus 10 vuoden päästä :)  


Minkälaista olisi unelmaelämä?

-No mulla olis VENE!!! Ja sit ihana, komee mies, joka olis sika hauska ja rakastais mua täysii!  Ja sit meillä olis VENE! Voitais onkii lohta veneessä ja juoda siellä viiniä. Sit olis tietenkin kiva työ. Varmaankin jotain luovaa tai sellaista missä saan organisoida mahdollisimman paljon ja pitää ohjia omissa käsissä. Toisaalta jos olis unelmaelämä, niin en kävis töissä ollenkaan, vaan tekisin luovia juttuja itsekseni. Olisin miljonääri ja vähän sellainen taiteilija, mulla olis valokuvausstudio, taidetyöhuone, musahuone, askartelu/ompelu/rakennushuone ja tietenkin vaate/laittautumishuone isolla peilillä. Pitäisin joitain näyttelyitä ja järjestäisin ihania shamppisjuhlia. Ehkä perustaisin vaikka jäätelöbaarin Kalevankadulle. Asuttais mun miehen kaa Ulliksessa kattohuoneistossa, missä olis parveke. Tai sit asuttais landella tai vaikka Espoossa, ihan sama. Nii ja sit mulla olis hevonen ? Miehellä vois olla auto. Nii ja mulla olis joku maailman paras kamera. 

Okei, no mut jos en olis miljonääri, niin olisin vaan täysii, intohimoisesti rakastunu jonkun kaa :) Unelmaelämääni kuuluisi siis paljon rakkautta ja luovuutta sekä aikaa toteuttaa itseäni!



Mitä intohimoja sulla on?
-Kaikki visuaaliset jutut. Värit, valokuvat, muodot, stailaus jne. vaikka ruoka, jos se on mielenkiintoisen näköistä (hmm, mielenkiintoinen kuulostaa mielenkiintoiselta ruoasta puhuttaessa) :D Sanat ja lauseet myös! Ja luominen yleensä, rakastan askarella, ottaa kuvia, kirjoitella laulun sanoja, maalata tauluja tai esineitä,  nikkaroida, ommella, suunnitella, tehdä, suunnitella ja tehdä. Post-it- laput, hitto ne on mun intohimo!:D NOEIOOO, mut tykkään tehä käsillä kaikkea! Ja sit musiikki, lyriikat ja laulaminen.




Oletko onnellinen/surullinen/tyytyväinen?
-Ihan ok. Yleensä tunnen täysillä jotain tunnetta, mutta nyt tuntuu jotenkin neutraalilta, eikä se todellakaan tarkota, että oisin tyytyväinen, koska ei oo mitään ärsyttävämpää kuin tuntea neutraalia täysillä :D Eli jotain uutta tai jännää kaipaisin :) 


Mitä odotat tulevaisuudelta?
-Rakkautta, intohimoa :)  Ja huonoina päivinä: "Rakas Jumala, anna minulle 7 oikein, niin en enää koskaan pyydä hyvää miestä. Amen."


 Lempibändit/artistit? 
-Ääääääääääääääääää, niitä on liikaa, pitää tehä oma postaus. Äkkiseltään voisin luetella vaikka nää: Lana Del Rey, Alicia Keys, Jippu, Lisa Marie Presley, Amanda Jenssen, Joss Stone, The Pierces, Keri Hilson, Avenged Sevenfold, Skrillex, Pendulum, In Flames, BFMV, MUSE, HIM, Errol Garner, Brandi Carlile, Nicki Minaj, Veronica Maggio,  Raised Fist, Rise against jneeeee. Apua, salee joku tärkee unohtu tai montakin ja nää ei oo missään järjestyksessä muutenkaa, lunttasin vähän FB:stä!


Lempileffat?
-Mmm, mä en ikinä muista minkää nimii, mut ööö hyvii on ollut esim. Inception, Limitless, Marie Antoinette, Dejavu, Love Actually, Social Network, Alfie, Twilight, Vampire Suck :DDDDDDDD... Tykkään kyllä ihan sikana pelottavista leffoista ja zombileffoista, mut niitä on nii vähän hyvii! Haluun nähä niin pelottavan leffan, et tulee pissat housuun! :D Tai ehkä se ei oo just se fiilis, mitä tavoittelen, mut et pitää nukkuu viikko valot päällä tyyliin. Psykologiset leffat on myös kiviksii. 


Lempiohjelmat? :)
-En rehellisesti sanottuna muista millon oon viimeks avannu telkkarin, ehkä joku 2 kuukautta sitten laitoin uniajastukselle, että saan helpommin unta :D Mut siis Salkkareita seuraan netistä ja Iholla-sarjan kaikki jaksot oon myös katsonut. Niin ja Juttaa seurasin. (Myydään TV.)

2 comments:

  1. Hei hyviä vastauksia, oli hauska lukea :) vitsi mul blogger vammailee aina eikä yleensä näytä sun blogia tossa mun lukulistassa :( sit se välillä ilmestyy sinne ja luen kaikki väliinjääneet postaukset, eli kommentti tulee vähä jälkijunassa:D

    Hei ihan sika hyvä musamaku sulla!;D en oo ikinä törmänny toiseen ihmiseen joka kuuntelee Lana Del Reytä, HIMiä, Pendulumia ja Raised Fistiä sulassa sovussa<3 ihan parhaita. Ja monet muutkin noista sun suosikeista :)

    Ootko muuten kattonut sitä The Walking Deadia, joka alko vähän aikaa sit Foxilta?:D tuli vaa mieleen ku puhuit noista zombileffoista. Mä nimittäin ainakin koukutuin tohon kyseiseen sarjaan ihan täysin ja en millään malttanut oottaa aina viikkoa uutta jaksoa joten kaikki nähty jo netistä.. hups:D

    Nii ja ihana toi unelmaelämä vastaus! Loppuja vastauksia odotellessa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, kiitos, aivan ihana kommentti! :) Tietkö mun blogger tekee samaa joidenkin blogien kohdalla! :S

      Haha, mä vihaan genreuskovaisuutta! :D Musiikkia löytyy joka fiilikseen!<3

      En oo kattonut :O Mun pitää heti alottaa kattoo sitä, meinaan sun lisäks mun yks kaveri just suositteli sitä mulle! =) Mäkin taidan netistä kattoo :D

      Hihii, kiitos ihana!<3

      Delete