17 Jun 2012

Rantapiknik.








Olin eilen Eiranrannassa ottamassa aurinkoa, kunnes yhtäkkiä neljän aikaan uli niin iso pilvilaatta, että pinkasin kotiin :( Möö. Muutaman tunnin auringonotossa oli sama teho ku 15minsaa solkussa, mut mikäs siinä rannalla on ihanaaaaaaa maata kirjan ja mansikoiden kanssa!
Mietin, että oon koko illan kotona ja teen pari projektia, mutta kaverini kuitenkin halusi piknikille ja pakkailin sitten piknikkamat kotona.
Ja takas rantaan!

Oon tosi hyvä kypsentää maggaraa, HAHAHAHAHAHAH :D
Jäkkäriksi skunppaa ja mansikoita!


Lokit häiriköi muutamia muita piknikillä olleita, mutta mä sanoin niille lokeille, et niiden pitää muistaa mun hyvä lokkikarma,  koska pelastin yhen poikasen pari viikkoa sitten parkkipaikalta turvalliselle nurmikolle, niin  ei ne sit uskaltanut tulla meiltä varastaa mitään. Tämän poikasen meinaan:
Ai oonko söpö Lenni Lokinpoikanen, tipuin juuri 5metristä katolta :')

Lenni parin viikon päästä työpaikan edessä vipeltämässä ^^Toi lokki tuotti mulle hirveesti iloa sydämeen, awww :D

Sit back to piknik!
Ja jatketaan lintuaiheisilla kuvilla :D Tipu tuli kurkkii oisko meillä sillekin jotain.
Oli hirmu kivaa, mutta tuli kylmä!
PÖÖ! Kylmyyden takia päätin inprovisoida ja samalla ottaa pitkästä aikaa päivänasu-kuvan. 
Kaulahuivi: Ikean keittiöpyyhe
AHAHAHAHA! :D 

Sit tuli vähän sellanen olo, et teki mieli vielä ihan vähän, sillä tavalla rennosti ja iisisti jatkaa iltaa, niin päätettiin, ettei mennä bailumestaan vaan mennään jonnekkin, missä soi hyvää musaa ja missä vois käydä niinku yhdellä...AIJAA! Kiitos Praha oloista.




Tässä käsienpesusaippuaa, olkaa hyvä!

4 comments:

  1. Apua ihanan väristä huulipunaa! Muistatko mikä merkki on kyseessä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiksookki! Ihan mun lemppari, kohta joutuu jo ostaa kolmannen =DD Kyseessä siis tämä Isadoran huulipuna: http://beannan.blogspot.fi/2012/04/come-and-take-walk-on-wild-side-let-me.html

      Delete
  2. Haha, ihan mahtava postaus! Tulin niin hyvälle tuulelle, Lenni Lokinpoikanen tuitui <3

    ps. Kiitos kun jatkoit blogiasi, piristät postauksillasi aina päivääni! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiksoooo söpööö? ^^ Ihuna! Ja voi että, kiitos ihanasta kommentista ja että oot mukana seurailemassa<3 Aivan ihanaa kuulla, että mun jutut voi piristää jonkun päivää :D <3 :)

      Delete