4 Jun 2012

Siivoussunnuntai.


Kesävärit esille.

Laukuille ja vöille uusi säilytystila.


Anteeksi hiljaisuus blogissa, mutta mulla on ollutvähän kiireistä. Lisäks mun on pitänyt tehdä jotain jo puoli vuotta, nimittäin siivota vaatekaapit (+ purkaa pari jätesäkkiä...öhöm...yli puolen vuoden takaisesta muutosta...) ja laijitella ne itselleni, kirpparille ja roskiin. Heräsin eilen aikasin siivoomaan sitä ja lopetin siinä 10 tuntia myöhemmin, eikä vieläkään oo kaikki tiptop.  HEITÄN KAIKEN ROSKII KOHTA, MENEE HERMO! No ei ees mee, mulla oli ihan sika kiva päivä, siivousinspis kun iskee, niin ei vois olla mitään kivempaa! ;D Paitsi, että kun siirsin mun verhoja imurin tieltä niin koko saakelin tanko tuli alas ja pala seinää mukana. Nyt mul on kaunis lakana tonne ikkunan väliin survottu, että saisin jotenkuten ees nukuttuu. :DYks juttu pois todo-listalta, niin toinen heti perään ;)

4 comments:

  1. hahaha mullakin on siivousmaanantai ja ihan sama juttu tän kaman kanssa.. en tajuu et mistä helvetistä tätä tulee ja mihin tän kaiken laittaisin! ihan sairaan raivostuttavaa hahah =D

    -ullis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo se on ihmeellistä :D Varsinki ku mä oon vielä muuttanu viimevuoden aikana 2 kertaa ja tehny molempina kertoina kunnon inventaarion :D

      Delete
  2. Postaile taas pian kivojen kuvien kera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo :) Oonpas ollut taas huono bloggari :( Koitan saada viikonloppuna vähän enemmänkin postausmatskua aikaa! :)

      Delete