25 Jul 2012

Ja me juostaisiin paljain jaloin, pelloilla, sua kissankelloilla, kutittaisin, jos vain saisin, mä palaisin.

Meinas tulla itku ku kuulin noi sanat Chisun biisissä. Aww, kissankelloja ja kutitusta, too cute!
 Mut siis nnyt on kotiuduttu mökiltä, vaikka oiski ehkä pitänyt jäädä vielä pariksi päiväksi, niin ihanaa! Otin kerrankin kuvia paljon, ehkä koska ollaan vielä niin tuore pari mun uuden puhelimen kanssa, niin en malta pitää näppejä siitä erossa ;D No kyllä mä olin suurimman osan ajasta siitä erossa mut sit kävin aina hakee sen aitasta kuvia varten ja niitä tuli nyt muutama otettua.
 Aamiaiseksi aina Riikosen piirakoita, noi ihan maalman parhaimpia ollu aina.

 Tässä aikalailla viimeviikon asu :D
 Ja tässä!
 Design kahvinkeitin! Mä haluun kans kotiin tollasen!

 Ostin TOKMANNILTA "Missy Bitsy-merkkisen" fäshöntopin, kun unohdin pakata yhtäkään toppia mukaan  :DDDDD Vähän nauroin tolle merkille :DDD


 Ei menny kovin vahvasti mulla :D


 Nam, ihan sika hyvii sidui!

 Tehtiin mansikkakakku!
 Rummikub vakkarilandepeli.
 Nam!
 Sain koristella ^^
 Käytiin Kolilla ihastelemassa maisemia jälleen kerran. Oon näköjään alottanut huomaamattani jonkun vuorikiipeilyharrastastuksen ? ;o
RUOKAAAA!

 Petanquematsi.
 Viiniä laiturilla.
 Ongittiin kisulle kala.  Huom. kuva on lavastettu kuvanoton ajaksi, kalaa eikä kissaa vahingoitettu kuvauksien aikana ja kala pääsi elävänä takaisin järveen.

 Kolin pakollinen hissiretki.
 Lampaat haisi kakalle ja lähti hanee kun otin kameran esiin.
 Vähän söpö MAJAVA!!!



 Nam!


 Vesi oli sika korkeella tänä vuonna joten ei tarvinu kävellä 100 metriä, että pysty sukeltaa :) Leikittiin muunmuassa delfiinejä! Niiin kivvaa!
Mmmmoikka!

6 comments: