13 Jul 2012

LOMA









Beanna on löytänyt Instagram-maailmaan uuden puhelimen myötä!  Tai no ehkä sinne pääseminen  oli yksi pieni syy siihen, miksi ostin uuden puhelimen ;D Nää on kaikki omia kuvia. Esittelen sen myöhemmin. I MUCHOS NACHOS LOVE IT! Voin sanoo, etten torkuttanut tänään varmaa ekaa kertaa elämässäni ihan vain sen takia, etten malttanut odottaa, että pääsen bussiin räpläilemään sitä. Nii ja pakko oli myös ton takia jättää pyörä kotiin, mut kai se hyväksytään tän kerran ;D

Onneks mulla alkaa myös tänään 3 viikon loma! WIFFIU! Ne rantakelit sais myös alkaa nyt hitsi vie. Oltiin lähdössä neljän porukalla Barcelonaan, mutta yksi peruutti ja sen jälkeen matkakohde vaihtui Kreikkaan ja lopulta peruutin minäkin. En uskaltanut lähteä kolmanneksi pyöräksi pariskunnan mukaan nimenomaan Pargaan, koska maisemat näyttää musta enemmän pariskunnalle sopivilta :DDD Älkää pyytäkö mua määrittelemään asiaa, ei mulle mitään liaksta tullut nisitä mieleen!  :D Ensviikolla lähen kuitenkin landelle vajaaksi viikoksi ja ootan sitä niinniin paljon! Uimaan sydän! (Hei miten muuten Macissa tehdään se hienompi sydän? :D)


9 comments:

  1. Mäkin haluun istagram:iin. Ihan epäreilua :D Mun täytyy aina käydä Nikon instiksessä kattomassa kaikkien ihmisten niin makeita kuvia!! Ja hei mun oli pakko heti googletella sun uutta puhelinostoa, sillä mäkin haluun jonkun kivan. Toisaalta iPhone olis tosi jees, mutta oon myös joskus bäk in deis ollu hullu sony ericsson fani, niin oon miettinyt niiden jotain älläripuhkua. Meiltäkin löytyy nimittäin vaio läppäri, joten ei olis yhtään huono, jos sekin synnyttäis pikkusiskon <3 Ihanaa lomaa kaunokainen!

    -Solmusole

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi! En tajunnu lukee sun nimimerkkii heti, nii ihmettelin jo et ootsä joku ajatustenlukija :D Mäki googlettelin sitä joku 24h putkee ja olin niin ihastunut et oli pakko tilata samantien! :D <3

      iPhone on kyllä hyvä ja vaikka se oli ihan jossain TOP4:sessa mun harkintalistalla, niin tulin jälleen kerran siihen tulokseen, ettei se kuitenkaan oo mua varten, koska oon katunut monta kertaa, kun oon ostanut jonkun "yliarvostetun" massatavaran :)

      Nykyään on monet uudet älypuhelimet vähintään yhtä hyviä, omenalogonhiplaajat on vaan kovaäänisempiä huutamaan sen parhauden puolesta. Veikkaan että about vähintään puolella niistä iPhone-uskovaisista on ollut sitä ennen joku ei-älypuhelin tai symbian, jolloin ihan mikä vaan noista tän hetkisistä tasokkaista olisi käyttäjän mielestä paras ikinä käyttämänsä, jos samantasoisia vertailukohteista ei ole käyttökokemusta tai muutenkaan tietoa. iPhoneissa on kyllä hyvä design ja se on kaunis, mutta toisaalta siinä ei oo myöskään uutuudenviehätystä enää kun jokaisella on sama puhelin :)

      En siis hauku iPhonea tai sen käyttäjiä, (vaikka toki monet ostaakin sen pelkän brändin ja/tai ulkonäön vuoksi), mutta ihan yleisesti mulle tulee hypeoksennus monien asioiden kohdalla :D

      Delete
  2. Ihania kuvia! Minkä puhelimen hankit? Pitäs iteki saada uus pian kun toi nykyinen tilttailee vähän väliä.. :/

    Niin ja ihanaa kesälomaa sulle! Mulla loppuu sunnuntaina möh :( Mut onneks jatkuu taas parin viikon päästä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sony Xperia S! =) Kiitos paljon!<3 Nonii, eli ihanaa lomaa sinullekin taas viikon päästä :D

      Delete
  3. (hahahah solmusole, :D)

    Joo oon ihan samaa mieltä tosta, ja oikeestaan täytyy sanoa että se on kyllä yks ainoista kunnon älypuhelimista joihin oon edes koskaan koskenut. Joten kai se siks on ollut mullakin siellä ns "toivelistalla". Mutta silti joku siinä ahdistaa... toisaalta koska meidän taloudesta löytyy jo yksi iPuhelin niin voisin kokeilla sitten jotain muuta.

    Nokiaa en halua se on ihan varma. Kauheeta sanoa noin, mutta en oo ollut koskaan tyytyväinen niihin sitten 5110 :'D

    Omistin joskus yhden maailman parhaan puhelimen (se:n) ja voisin sen toiminnallisuuksien vuoks käyttää sitä edelleenkin. Harmi että menin tiputtamaan sen liukukansipuhelimen kivilattialle ja se meni kahteen osaan ja roikkui enää parista piuhasta kiinni, elvytyksistä huolimatta se ei enää koskaan palutunut yhteen osaan :( nyyh. Huollossa nauroivat että ai tän puhelimen haluut korjata vai. Olis varmaan pitänyt maksaa siitä se parisataa, koska voisin rakastaa sitä puhelinta vieläkin, vaikka se oliskin aika jämäkkä ja iso näihin nykypuhelimiin verrattuna. Mutta se nyt vaan sattui olemaan PARAS. Siksi oon välillä käynyt hiplailemassa (kauhee sana) Gigantin puhelinosastolla eri Sony ericssoneja :) Toisaalta en oo vaan uskaltanut ostaa semmosta, koska on niin kovat odotukset sen edellisen rakkauden vuoksi.Ehkä vielä joku päivä! Voit vaikka kuukauden parin päästä infoo mulle, että miten on yhteistyö pikkusiskon kanssa toiminut ;)

    -Soleeeeee <3

    ReplyDelete
  4. Ihanaa lomaa supersöpö! Terveisin supersöpö salainen ihailijasi ;)

    ReplyDelete
  5. Lindam: Tai siis parin :D Lukihäiriö ;D

    Sole: Joo, Nokialla olis tällä hetkellä ollu ainoostaan se 808 mikä ois kiinnostanu sen kameransa takia, et miten paljon sitä on ylikehuttu ja päästä testailee sitä ihan käytännössä :) HTC:ta en halunnut kun muutamien HTC:issä ollu ongelmia, tilenny yhtäkkiä ja ei oo mennyt takuun pikkiin ku kosteusindikaattori on lauennut, vaikka ne puhelimet ei todellakaan oo kastunut korkeintaan ku kämmennen hiestä :D

    Läppäri vaikutti kyllä ostopäätökseen :)

    Anonymous: Ninnu? Ei mul mitään salaisia ihalijoita oo hei :DDDD

    ReplyDelete
  6. No Ninnu tietysti, supersöpöklubiin ei pääse ihan helpolla ;)

    ReplyDelete