17 Jul 2012

Viimepäivinä

Moikka! Lomaa muutama päivä takana ja tuntuu etten oo ees univelkoja saanut pois. Tässä kuvia viimepäiviltä.
 Huoooh, miten suoraan perseestä ollu ilmat :( Mun siis ykkösvihauksen kohde koko maailmassa angiinan jälkeen on sadetuuli , YÖK!! Se kun tuulee vastakarvaan ja hiusten kasvusuunta kääntyy ympäri. Cats. I Feel you! Mun sateenvarjot ei häviä vaan ne on kääntynyt tuulessa ja sitten mä oon hylännyt ne kadulle tyylikkäästi itkupotkuraivareiden saattelemana. Yksin. Huutanut: vitun persenaamahomosateenvarjo ja lyönyt sateenvarjolla lähimpään tolppaan ja heittänyt ryttyisen sateenvarjon maahan. Tarkistanut selustani ja kipittänyt äkkiä lähimmän nurkan taakse, laallalallallaa.  Että taidanpa pysytellä sisätiloissa seuraavan viikon, jos säätietoihin on uskomista :D

Lomajuoma!
Sushinam!
Apollo-streetbarin kuollut meno.
Tai sit kaikki lähti menee, ku mun kaveri yritti ottaa musta kuvaa ja mä yritin juoda ja molemmil hirveet naurupuuskat jostain tyhmästä jutusta. Mitä ihmettä mä teen tässä...
Käytiin Bakersissa vähän. Oli sen verran tylsää, et piti viihdyttää itseään tequilalla, sillä kun saa takuuvarmat bileet, vaikka olis sit yksin jossain kellarikopissa.
Sitten piti vähän kovien huvien vuoksi kokkailla.
Redcurrychickeniii, oms!
Nii ja koko ilta meniki Pretty little liarsin parissa! Toi on jotenki älytön teinisarja mut ei voi mitään ku pakko kattoo niin kauan ku selviää kuka on A! Nimim. Sellaiset 40 jaksoa jo takana tässä parin viikon sisällä :DDDD
Karkkipussi.
Ja jädeä!
Hiuksiin hopeamaski ja vähän vanillaa sekaan. Laitoin pyyhekuiviin hiuksiin ja annoin vaikuttaa varmaan 30 minsaa :D Mut nyt on hyvä!
In bible it rained for 40 days and 40 nights. They called it a disaster. In Finland we call it summer!
Pöö!
Tänään oon pakkaillu mökkikamppeita, kivempaa se on mökillä sateessa ku täällä. Sitäpaitsi yksi paikka milloin tykkään sateesta on silloin kun olen saunassa ja  järvessä :D

Nyt syömään! Hauskoja sadekelejä! :D Mööö :(

9 comments:

  1. Hyh apua ei Tequilaa enää ikinä mulle :DD
    Herkun näköistä jädeä btw ;)

    http://newlife-viivi.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Huh että oot kyllä kaunis :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos<3 Itsekin olet! Pitää muuten lisätä sun blogi lukulistaan :)

      Delete
  3. Kuinka voimakkaita nuo sävytenaamiot on? Oon monta kertaa pyöritelly niit käsissä mut miettiny että tuleeko toisella sit ihan harmaa ja toisella keltane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei sillä keltanen tuu :D Toisella tulee aika harmaa jos antaa vaikuttaa ja toisella taas,mmmm no ehkä niinku kylmän vaaleenruskea ikäänkuin. Mutta ei se nyt silleen tummenna kyllä, mulla vaan on noita ihan vaaleita raitoja vaan päällä :D Tota vanillaa on vaikee selittää. Mut noita saa ostettuu toisista paikoista niitä matkapurkkeja, mistä riittää ehkä pariin kertaan, niin kantsii kokeilla sellasta eka :)

      Delete
    2. niin ja tosiaan noiden voimakkuus, mmm. Jos pidän 5min suihkussa, niin ehkä just kylmettää vähän sävyä, mut sit jos haluun oikeesti kunnolla harmahtavan niin pidän joku 15-30 min, niin että levitän sen pyyhekuiviin hiuksiin :)

      Delete
    3. Okei hyvä, kiitoksia! Kun välillä tuntuu että hopeashampoolla sais olla pesemässä joka päivä että pysyy kivan värisenä niin täytyypi tota silveria kokeilla.. ja ehkä siinä pikkupullossa eka :D

      ja taidampi tästä samalla jäädä seurailemaan blogiasi enempikin :)

      Delete
    4. Tervetulos vaan seurailemaan<3 Ootkos kokeillut Golwellin V 10:ä myös? Se on kaikista kaikista lempparein kyllä, vaikka kuluukin ehkä vähän nopeesti :) Siitä tulee vähän lilahtava sävy, jos antaa tosi pitkään olal päässä, mut ihana kuitenkin :)

      Delete
    5. Enpä oo, mut täytyy pitää mieles! :)

      Delete