22 Aug 2012

22082012

No niin eiköhän tässä ala ole kesät suunnilleen vietelty...ai kauhee, tarkotan siis että kaikki isoimmat jutut kuten juhannukset, lomat ja suurimmat festaribiletykset on mun tietääkseni ohi ja voidaan taas pikkuhiljaa keskittyä enemmän arkisiin juttuihin ja harrastuksiin.  Nyt siis vihdoin järkkärin kimppuun ja aletaan päivittämään blogiakin tahdikkaammin! Tänään oon siivonnut urakalla, täällä oli meinaan sellanen läävä viikonloppuna, että oli pakko lähteä festareille evakkoon ;D Postista kilahti kuitenkin jotain kivaa, meinaan vaalean lila suojakuori mun Sonylle. Toi on kyllä yks ihan mun lempiväri ja tuntuu että puhelinkin pysyy nyt varmemmin kädessä.
Vaalean lila sopii täydellisesti yhteen viikonloppuna ostamani pastellisävyisen huivin kanssa.


Neonkeltainen rannekorun ostin festareita varten, mutta aion käyttää sitä myöhemmin vyönä, koska se on niin pitkä :) 
Weekendeistä palautumiseen menee varmaan ainakin viikko, mutta koitan tehä siitä vielä sitä ennen postauksen :D
 Nää toivottavasti auttaa palautumisessa, noms :)

4 comments:

  1. Mun Weekend-reissun voi lukee täältä :D

    http://searchingforlbd.blogspot.fi/2012/08/weekend-festival.html

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kävin lukemassa :) Ja joo kyllä saa valittaa, vaikkei mennytkään ns. huonoiten, koska ei mennyt kuitenkaan suunnitelmienkaan mukaan ja se oli järjestäjien syytä :D

      Delete
  2. Mistä tuo huivi on? Ihana. :) Ja mistä tilaat/ostat suojakuoria sun Xperiaan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. H&M:ltä :) Ebaysta tilasin nuo, sieltä löytyy hyvin :)

      Delete