16 Aug 2012

Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.

Mulla on mennyt koko viikko siihen et oon duunin jälkeen vaan juossut kaupungilla etsimässä asioita. Täytyy vaan taas kerran kirota sitä miten pieni ja paska paikka koko Helsinki on, täältä ei IKINÄ löydä mitään! Jos tarvitsee jotain, se pitää tietää ainaki 2-4 viikkoa aiemmin ja tilata ulkomailta. Goldwellin 10V on AINA LOPPU tai sit sitä on 1 purkki hyllyssä, niin ei voi ostaa varastoon, no mut sitä ei musta ees myydä missään nettikaupassa että se ja sama sinänsä. Sit kynsilakkavalikoimat on joka ikisessä kaupassa samat, Suomesta ei kyl koskaan löydy mitään uutuksia ja niin, Tiimarista ei löytynyt edes MUSTAA paksua tussia, vaikka siellä oli joku 200 erikokosta ja -väristä tussia! :DDD  Ei oo tarkotus valittaa, mutta en tajuu miten muutaman simppelin asian ostamiseen voi mennä 3, eiku hetkinen tänäänkin pitää vielä mennä, NELJÄ päivää. No siis yhteensä about 10 tuntia, jos ees tänää löydän noita loppuja :D
Oikean sävyistä ei-tunkkaista lilaa luomiäriä oon metsästäny jo pitkään. Tää Iconin oli lähimpänä oikeenlaista. Jo neljäs IsaDoran 55 huulipuna tänä vuonna, onse vaan niin ihana ja muut sävyt myös tosta sarjasta :) Maybelline FIT-sarjan meikkivoiteista löytyi vihdoin hyvä sävy. Mulla oli aiemmin Lorealin voide, mutta se haalensi mun ihoa nyt kesällä , niin että siitä tuli ihan harmaa.
Nii no sit koitin ettii Crazy Colorin Lavender väriä, sellanen pinkinlila hattaraväri, mutta sekin oli loppu. Kuulemma ollut tullissa jumissa jo monta kuukautta, että se taas siitä. Päädyin sitten ostamaan kylmän Stargazerin harmaanlilan ja Directionsin punertavanlilan, joista saan ehkä sekoitettua oikeen värin.

Koitin ekaa kertaa liukulakkauksen tyyppistä juttua. On muuten tälläses isos kuvas aika rumilukset ja sain noi söhrittyyki ennen kuivumista , mut 0,5metrin päästä näyttää tosi hyviltä ;DDD

Salaattia, artisokan sydämiä ja lohihekkua!
Random kuva toimistolta, mä meinaan oon vähän ihastunut tohon lamppuun!
Sit vielä Flowsta muutama kuva. Itse olin siellä perjantaina ja sunnuntaina.




Björkiä ei saanu kuvata, mut otin mä salaa, tosin tää on ihan surkee ja en uskaltanu ottaa enempää ku järkkäri huomas ja selvästi vahti mua tuimalla ilmeellä! :D Tuli kyl hullu olo tosta keikasta. Tai silleen, ku enää ei niin paljoa innosta, mutta joskus kymmenen vuotta sit oon ihan hirveesti halunnu nähä Björkin livenä ja sit jotenkin tuntu et ois yhtäkkii menny ajassa taaksepäin. Sellanen vähän epätodellinen olo, vaikken uskonutkaan et sellasta tulis enää :)

Välipäivänä olin selvinpäin ystäväni kanssa Beefissä käymässä, syystä että, en todellakaan aikonut tai halunnut juoda. Sit joku kundi tuli kysyy, että onkse humalassa ja sanoin sille että on se minuun verrattuna, itsehän olen selvinpäin. Hetken päästä se tuli 10 fisun kanssa ja heitti ne mun eteen: nyt juot! :D JOO SALEE! Suostuttiin yhet ottaa kaverin kaa ja se jäbä ite pari ja sit sen kaveri loput. Se simahti ikäänkuin siihen, MORO!

6 comments:

  1. Mä niiiiin allekirjoitan tän! Etsin aivan tavallisia mummopinnejä. Kävin keskustan kaikki potentiaaliset kaupat läpi.(tää projekti kesti varmaan pari viikkoa, kun välillä piti käydä töissä, nukkua etc.) Nå. lopulta löysin ne lähi-Alepasta. Semmosta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha!!! EIKÖ!!! :DDD Kuulostaa niin tutulta ja noi mummopinnit on just kans yks mitä ei ikinä oo missään ku tarvii lisää :D Ihan uskomatonta! Pitäis kaikkien antaa muutenkin herkemmin aina toiveita/palautetta jos jotain perusjuttuja ei ikinä löydy, jotta tietävät mitä todellakin tarvitaan jatkuvasti :)

      Delete
  2. Mä niin nauroin tolle, et se jannu tuli kymmenen fisun kanssa ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kyllä se muaki huvitti ja huvittaa vieläki :D Normaalisti oisin varmaan ottanu haasteen vastaan ja juonu ainaki 5, mut ku nyt en ois halunnu juoda ollenkaa :D

      Delete
  3. Haha, niin hyvä tuo alun avautuminen :D Mä kun luulin et just Helsingistä löytää yleensä ihan kaiken heti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo ei kyllä löydy ainakaan keskustasta :D Tai löytää, mutta ne on aina sieltä loppu, missä niitä pitäis AINAKI olla ja sit saa käydä vaikka missä arvailemassa, että löytyisköhän :D

      Delete