23 Aug 2012

I'm only helpless while my nail polish is wet. Even then, I could pull a trigger if I had to.

Minä ja mun etiketinrepimispakkomielteeni. 1.H&M 2.KICKS Topcoat 3.Maybelline
Koitinpa nyt tokaa kertaa tota liukulakkausta kynsiin ja oonkin edellisestä kerrasta kehittynyt sellaset 80% . Ei siks et nää ois jotku mästerpiissit vaan siks ku ne ekat oli ihan ku 4 vuotiaan tekemät! :D Jotenkin musta alko kuitenkin nyt tuntumaan tokankin kerran jälkeen, että ne muut liukuvärjäykset mitä oon nähny, ei oo tehty sellasella karhunkielisienen palasella? :D Veikkaan että se on liian huokosta matskua, joten täytyy hommata joku toinen sieni, onkohan meikkisieni hyvä? :D 


Eksyin eilen Nellyn sivuille, koska huomasin että siellä on ilmaiset toimituskulut ja niitä  koitan käyttää hyödyksi, jos on jotai npientä ostettavaa. Ja mitä mä löysin? Sellaisen kynsilakan, jota oon metsästäny viime talvesta asti ja vihdoin löytyi ihan täydellisessä multicolour-värissä! Kaikki muut multicolourit on näyttänyt jouluväreiltä, mut tää on ihana! Olin varma että tää maksaa joku 20e, mutta se oliki vain 3,95e ja tosiaan ilman postikuluja ensi sunnuntaihin asti :) Mulla on ennestään siis tuollainen hopeinen, jota mulla oli mm. näissä kynsissä.
Tämä löytyy siis täältä!
Nellylle pääset täältä:
Mainoslinkki.

12 comments:

  1. wautsi! kivat kynnet!! :))

    ♥:justafewmoresteps.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Tuo sähkönsininen on kivakiva lakka :)

      Delete
  2. Noi kynnet!! Jumaaliste ja toi kirjava lakka. Meen tilaamaan, ojoii<3 Kiitos tästä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei mitään, siis toi oli niin LÖYTÖ!!! =) <3

      Delete
  3. Upeet kynnet upea sinä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ihana ja oli ihana nähdä<3

      Delete
  4. Olipas hauska tavata eilen <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin oli! <3 Ja hei mun pitää nähä se sun pommi!<3 =)

      Delete
  5. Lupasin tulla laittamaan sulle viestiä, joten tässä tulee. Oli kiva tavata eilen, minä siis se pieni selkävammainen tyttö White & Fres -blogista. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiva kun tulit laittaa ja oli hauska tavata! :) pitääkin mennä heti kurkkaamaan sun blogia :)

      Delete
  6. Ei hitsi, niiiin hienot kynnet! Tollaset todellakin kelpuuttaisin itsekin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! :D Toi sähkönsininen on kyl magee!

      Delete