10 Aug 2012

Lomakatsaus!


  Äää, moi taas loput lukijat, jotka ette VIELÄ oo poistunu tän tauon aikana!! :) Lomat on ohi ja tää viikko on ollut kyllä yhtä palautumista, sen verran täysillä kierroksilla meni 2 viikkoa landen jälkeen. Vieroituin kaikista velvollisuuksista ja muista asioista, mitä normaalisti teen ja otin pelkästään ch(V)illisti. En koskenut pyykkeihin, vastaillut viesteihin ajallaan, katsonut sähköpostia, päivittänyt Facebook-statusta (ainakaa joka päivä), katsonut kertaakaan tv:tä, päivittänyt blogia. Jonkun mielestä vois kuulostaa siltä, että mulla on ollut elämä. Jonkun mielestä siltä, että mulla on ollut alkoholiongelma! Mut oikeesti se on kuulkaas niin, että:  If I could drink like a normal person I'd do it constantly!  ;>  No mut syksyllä on taas aikaa mököttää sängyssä ja koomata univelat pois! Nyt saatte kuteinkin  puhelinlaatupostauksen viiveellä, en oo meinaan koko loman aikana koskenutkaan mun järkkäriin. Yllä oleva kuva kuvaa aikalailla sitä fiilistä, miten oon tätä kesää viettänyt! x)

 Koffin puistossa extempore piknikillä.
 Leni pus!
 Factoryn maailman parhaalla salaatilla vaihteeks.
Miss Farkkusuomi kutsuvierasenskarissa tuli käytyä. Tosi kiva leffa, tykkäsin ja nauroin tosi paljon!! Suosittelen! Jäin myös koukkuun näihin biiseihin!
 MFS jatkoilla.

 Sit yks päivä (ainut hellepäivä varmaa koko heinäkuussa) mentiin sunnuntaina rannalle tarkotuksena vaan parannella darraa. Ehittiin ehkä 3 tuntia siinä hikoilemaan ja uimaan eilisillä silmillä ja MEIKEILLÄ, kunnes yks tuttu soitti, että tulee veneellä moikkaamaan. No sit ne tarjos mulle tasottavan ja parin minuutin päästä oltiinkin jo suunniteltu koko illan kulku. Mä poljen täysii himaan viemään pyörän turvaan ja käyn kaupassa ja kamu menee poikien kaa veneeseen ja ne tulee sitten noukkimaan mut Hietalahden satamasta kyytiin :D Sit lähettiin käyttää kamua Jollaksessa kotonaan viemään kissalle ruokaa ja siinä se ilta sit menikin kivasti kun rauhallisesti veneiltiin sieltä takas keskustaan.
Törmättiin mm. tähän kokousporukkaan! Tasan tähän kuvaan loppu myös mun puhelimesta akku, joten monta hyvää juttua jäi kuvaamatta :(


 Mä aina tykkään istua veneen keulassa ja siellä kun olin jo valmiiksi, niin päätin sitten ottaa veneen vastaan :D Vähän huonolla menesytksellä salamannopeesti kävi jotain, että meinasin tippua laiturin ja veneen väliin, mutta sain kiepsautettua sellaisen roll overin ilmasta laiturille ja vaan jalka jäi väliin :D MORJENS! Kaikki luuli et mä tipuin oikeesti alas ja mä olin vaan sillee reippaasti ylhäällä et EI SATTUNU!! Jos oisin ollu yksin oisin pillittäny ja soittanu ambulanssin paikalle, sen verran helvetisti se sattu, mä vaan oon muka niin kovis,  et en voi tollasista pikkujutuista valittaa :D Mut joo tää on vieläki jäätävän kipee ja särkee joka päivä mut ei onneks ollut murtunut,  kun kävin kuvauttaa sen. Mukavan näkönen vaan kun erehdyin yks päivä laittaa korkkarit, niin seuraavana päivänä toi oli niin turvonnnu, et mun pohje lähti sellasena suorana tolppana nilkkaan asti :D Elefanttijalka, IU!

Veneen jälkeen päätettiin mennä baariin ja mitä ihmettä, kun oon koko kesän toivonu uima-allasta tai edes kylpyammetta, nii siellä oli terassilla POREALLAS!!! Ja KUIN HYVÄ TSÄKÄ, kun poreallas ilmestyy kuin tyhjästä, baarissa(!), että sulla on bikinit alla ja pyyhe vielä kassissa! :D Okei ehkä 5 sekunttii harkitsin, mut sit yks hiton kuuma jäbä hyppäs sinne ni päätöksenteko helpottui sellaset 100%! Sen jälkeen mentiin vielä Namuun pyörähtää ihan litimärkinä :D

Slinginissä.
Siltanen.


Suvilahti kaverin ikkunasta.

Koffin puistossa semihiljasta :D

Bailulista.


 Pinacoladaaa, mmmm! Kävin ostaa Tiimarista tollasia jättipillejä ja metsästin oikeesti koko kaupungin kun halusin noita coctailsateenvarjoja. Kampista sit löyty niitä sellasesta mestasta ku Tigeristä! Haha, joo kävin pöllii sieltä yökerhosta noi! Ei vaan sellasesta samannimisestä tilpehöörikaupasta :D
 Yks päivä leikin häitä! Mä katoin netistä kaikkii sormuksii, et millasen haluun sit ku meen naimisiin :D
 Kaivarissa Helsingin jäätelökiskan maailman parhaita jäätelöitä on vedetty jo pari kertaa! Rommikrokantti, appelsiini ja sitruunarahka check, marachino, kookos ja sitruuna vielä jäljellä :D En kestä ku noi on niin hyviä!!!


 Heti kun työt alko niin tuntuu kuin ois tullut syksy. Ilmat vaan kylmentyny entisestään, joten ihan vaan siitä johtuu. Uskon kyllä että tulee vielä hyviä ilmoja elokuussa ja sais tullakin ainakin, kun on vielä jotain mitä odottaa!


 Tänä viikonloppuna menen luultavasti Flowhun bailaamaan. Ainakin sunnuntaina mun on pakko mennä kattoo Björk, koska olin joskus nuorena teininä fani! :D En enää fanita, mutta pakko nähdä koska veikkaan vähän, että seuraavan kerran Björk tulis suomeen taas vasta joskus 10-15 vuoden päästä ja sit se on niin vanha mummo + ite oon myös, nii ei sit jaksa enää.
Ja sit viikon päästä.... APUA onksiihen enää niin vähän!!!? No anyway Weekend festival luvassa Oonan kanssa! WIFFIU! Siis Skrillex, David Guetta, Carpark north, Hurts, Stig, Haloo Helsinki! Jos tähän mennessä on jokainen viikonloppu  ollut vaan toistaan parempi, niin tolta on jo odotettavissa aika paljon!  En tiiä meenkö hakee kepit tähän mun jalkaan vai hypinkö tuolla yhellä jalalla kaks päivää, mut hauskaa tulee olee jokatapauksessa! =) Meillä oli tosi hyvii pukeutumissuunnitelmia Oonan kaa, että saa nähä mitä käy :DDDDD

Mut nyt hyvää viikonloppua puput ja leijonat! =)

13 comments:

  1. kivoja kuvia täällä (:
    muutenki tosi nätti olet ja ihana blogi :)

    http://ilonajuliafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitoksia ihana! =) Pitää tehdä vastavierailu =)

      Delete
  2. Sulla on kyllä ollu menoa ja meininkiä! :D Mut aiiii suaaaatana, että tuo jalka näyttää kipeeltä!! :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tylsää ei ainakaan oon ollut :D Joo on kyllä karsee, mut oon kyllä siitä kiitollinen etten ITSE tippunut siihen väliin kokonaan, sit ois tullu rumaa jälkeä ja uus puhelinki menny:D

      Delete
  3. voi hemmetti toi jalka näyttää hirveen kipeeltä, toivottavasti paranee mahdollisimman nopeesti!! :s
    kaikesta huolimatta kiva postaus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on :D Lääkäri sanoi, että voi mennä 6 viikkoa, kun oli niin pahan näköinen :D Mut tulehduskipulääkettä ja Voltarenii vaa joka päivä, nii kyl ton kaa voi elää :D Korkkareita tosin en uskalla laittaa uudestaan, ennen ku on kunnolla parantunu :D

      Kiva että tykkäsit<3 Hauskaa viikonloppua! :)

      Delete
  4. hihhhi, sun postaukset on kyllä aina yhtä ihania ja viihdyttäviä! hauskaa flow-vloppua! :)

    ReplyDelete
  5. hihhhi, sun postaukset on kyllä aina yhtä ihania ja viihdyttäviä! hauskaa flow-vloppua! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, kiitos<3 :DDD Ihanaa jos jollain on samanlainen huumorintaju, että pystyn viihdyttää :DDD Hauskaa viikonloppua myös! :)

      Delete
  6. Voi miten ihania ja hauskoja kuvia! Paras on tuo sydäntikkarikuva mun mielestä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos, kiva että tykkäät :) <3

      Delete
  7. Voi jessus mitä kuvia! :D Näistä tuli hyvälle tuulelle!

    Paitsi tosta jalkakuvasta siis voi luoja, mä olisin itkeny niin lujaa :D

    Ja toi noitten jätkien sohvalautta wtf, mun päässä surisee kysymyksiä kun katton sitä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ihanaaa kiitos! :D

      Ja joo kyl mäki oisin itkeny, mut jostain syystä nielasin vaan ja nousin pystyyn :DDDD Ehkä mua nolotti niin paljon mun kämmäily :'DDDDD

      Ne jäbät vaa chillas siellä, niist ei ees lähteny metelii, mikä oli hämmentävintä :D Ehkä niil oli joku salaisuuskerho keskellä merta ja ne kusiki ;DD

      Delete