1 Sep 2012

30 postausta haaste

Mä päätin nyt haastaa itseni postaamaan (vähintään) 30 postausta syyskuun aikana. Tämä siksi, koska. No multa jää kuukaudessa varmaan 10 postausta luonnoksiin ja sit en halua niitä enää myöhemmin julkaista. Luonnoksissa tosin saattaa olla joskus tylsempiäkin juttuja (lukiojoiden kannalta, siis MINUN mielestäni), mutta itselleni kuitenkin mieleisiä, joten nyt nähdään sitten laskeeko mun blogin taso vai paraneeko tiiviimmällä postaustahdilla. Palaillaan asiaan vaikka sitten kuukauden päästä, että miltä on vaikuttanut :) Tässä yksi tuolta luonnoksista, joka meinas myös sinne jäädä, mutta oli ihan paras "kesänlopetuspäivä" :)
Viime lauantaina lähdettiin kaverin kanssa Espooseen kattoterassibileisiin.

Tuolla onkin mun vanha koti, voi voi ku se on matalalla ;D



Leni.
Oma DJ!
Ihana Erika! Tästä pääsette muuten Erikan blogiin!
Yheltätoista lähettiin sitten Namuun, jossa meille oli pöytä. Tosin huomattiin, että oltiin tultu nelistään sisään ja loput oli jäänyt matkan varrelle :D
No Janne sit osti meille kolmelle tytölle 3 pulloa skumppaa :D No jätettiin muillekin!
Ei mihinkään coctail-lasiin, ku sellasee kunnon :D

Sori kuvalaatu, mun puhelin oli vähän humalassa tuona iltana :S

4 comments:

  1. Miten osaat värjätä kampaamoväreillä tms. tukkaa? Ootko käynyt kampaamokoulun? Kerro lisää!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En oo käynyt mitään kouluja, mutta saanut kyllä kampaajakaverilta vinkkejä, hän kun lähes asui luonani koko koulunsa ajan ja värjäiltiin silloin toistemme hiuksia aina ja jo sitä ennen :) Tekemällä oppinut siis ja vähän kuin olisin käynyt varjokoulun, jos voi niin sanoa :DD Ja tosiaan kun omat hiukset on maailman haastavimmat, niin oon oppinut niistä paljon.

      Delete
  2. Oi aika mahtava tuo kattoterassi ja kivat näkymät :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, silmä lepää kyl tollasis paikois aina :D

      Delete