16 Oct 2012

Angelica Blick

Koitetaan palailla nyt tänne blogin pariin pikkuhiljaa, mutta koska oma inspiraatio on varmaan sammunut jonkin porttikongin eteen jonkun typerän baari-illan jälkeen, niin  jatketaan näillä mun lempibloggareilla kunnes palaa kotiin :) Toisena vuorossa Angelica Blick, joka on ihan yks mun lempparein muotibloggaaja. Ihania asuja, upeita kuvia ja tyttö näyttää ihan kissanpennulta! :) Tässä lempiasuja ja kuvia Angelican blogista.



























Haluun noi hiukset!






13 comments:

  1. Ihan mielettömän upeita kuvia, täytyykin käydä tutustumassa tuohon blogiin! Löysin tän sun blogin vasta, mutta tää vaikuttaa kyllä tosi mielenkiintoiselta. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äläpä, kantsii tutustua! :) Ja kiitoksia! :)

      Delete
  2. Upea tyttö! On kyllä iso inspiraationlähde :) Asun Tukholmassa, niin huomaa kyllä katukuvassa, että monet seuraa hänen blogiaan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. On kyllä! Uskon, että huomaa :) Terkkuja Tukholmaan! :)

      Delete
  3. postaileppas ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa ku joku tulee potkii mun ghettopersukseen :D <3

      Delete
  4. Aikamoisia kuvia kyllä, harmi kun luen ite niin vähän blogeja :D Ei oo ikinä aikaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä! Ärsyttää ku ei ehi mutuenkaa kaikkii blogei lukee, mitä haluis :D

      Delete
  5. tees uus postaus ;D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana, joo pitäis! Mulla on nyt vähän joku tauko taas menossa näköjään :S :)

      Delete
  6. On kyllä upeita kuvia! Kivalta blogiskin näyttää (:

    http://time-for-dreaming.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  7. Innaaa! Nyt vastaat mun haasteeseen, mikä löytyypi mun blogista. :)

    ReplyDelete