11 Oct 2012

Himoasu 10/12



Oon ollut koko keväästä asti erottamaton mun mustan bikertakin ja Conversejen kanssa, vaikka toppatakkikin on päässyt jo kerran päälle. Ennen käytin iltamenoissa naisellisia mekkoja, mutta nyt olen viihtynyt pitkään housuissa ja topissa tai tavallista rennoimissa puuvillamekoissa. Aloin siis kaipailemaan mm. hieman naisellisempia paitiksia ja takkia kaappiini. Takki saisi olla fiinimpi kuin ihan perusklassinen. Oon käynyt tässä miljoona nettikauppaa läpi ja en kyllä löytänyt mitään sinne päinkään. Tässä kuitenkin tän hetken toiveasu, joista onneksi osa löytyy jo kaapista, mutta pari juttua menee vielä metsästyslistalle, kuten juuri täydellinen takki! Toi kaulakoru on mun tän hetken lempparein koru!

Kaulakoru täältä.
Kengät täältä.
Paita täältä.
Alustoppi täältä.
Tuoksu täältä.
Muut omista arkistoista.

Sisältää mainoslinkkejä.

13 comments:

  1. Mistä tuo laukku, LÄÄÄÄÄH??!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon polyvoresta löytänyt sen joskus, mutta en tiedä yhtään mistä :S EIKS OOO!!! =)

      Delete
  2. Toi kaulakoru on niin kiva, ite oon haaveillut siitä kultaisen värisenä :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on! En pitkään aikaan oo himoinnut jotain rihkamakorua yhtä paljon ku tätä ja en oo kyllä katunu, sen verran ollu käytössä jo! :) Kultanen on myös ihana!

      Delete
  3. Ihanat noi housut ja toi paita! :) Tykkään.

    ReplyDelete
  4. Aika makea kollaasi, kelpais nuo kaikki mullekin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä eniten himoitsen tota takkii, mut mistä löytäisin, yhyyyy! :( :)

      Delete
  5. Eiks tollanen takki oo Hennesillä? Tai ton tyylinen ainakin?

    ReplyDelete
  6. Tätä tarkotin, mut ei tää ollukkaan niin samanlainen kun muistin http://www.hm.com/fi/product/03391?article=03391-A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, katoin kans tota, mut huonon mallinen mulle, möö :( :)

      Delete
  7. http://extra-attention.blogspot.fi/2012/10/liebster-blog.html :)

    ReplyDelete