10 Oct 2012

My playlist at the moment.

Mä aina innostun jostain biisistä niin, et kuuntelen sitä viikon putkeen, että saan siitä sen verran tarpeekseni, että voin siirtää sen mun kuukausisoittolistalle. Sit kuukauden välein uusin soittolistan ja siirrän edellisiltä kuukausilta eka lemppareimmat uuteen ja sitten alan etsimään uusia biisejä. Tallennan kaikki listat kk/vv nimellä spotifyhin ja pystyn aina hakeen kuukauden mukaan listan vaikka parin vuoden takaa, vähän niinku joskus teininä tein kaseteille ja myöhemmin cd:ille, minidiskeille tms.. Siitä saa ihan parhaimmat nostaligiakicksit kun kuuntelee jonkun kokonaisen listan läpi. Pystyn tarkasti muistamaan miltä musta on milloinkin tuntunut. Musiikkia löytyy aina kyllä joka fiilikseen ja mulla on sikana erilaisia fiilis-listoja sanoitusten perusteella luokiteltuna, sit aina muistan oikeet biisit, kun tarvitsen niitä :) Sanat merkkaa mulle tosi paljon aina ja musamaku vaihtuu sen mukaan, oonko iloinen vai möks! Kaikista parhaita on biisit, joiden sanat on todella henkilökohtaiset, mutta sopii omiin fiiliksiin/elämään täydellisesti! Biletilanteissa tai silloin kun ei oo mitään erityisiä tunteita tai haluan ignoorata ne, kuuntelen melkein mitä vaan!
 
Tässä vähän tän hetken lempparibiisejä:

Soinut repeatilla monta päivää! Tää toimii parhaiten  kuulokkeista ulkona/autossa samalla kun voi katella maisemia tai himassa kovalla sterkoista ikkunat auki! Rakastan näitä sanoja, vaikka onkin suht simppelit.

  Tää onkin sit alkuperäinen, josta edellinen oli cover. En tiiä kummasta tykkään enemmän, mut mii likey a lot! Ja toi ääni, awww!  Tää on sit taas niin mun biisi. Lanalta toinen ihanuus! Tää on aika täydellinen myös. Tää ei oo kovin paljoa mun normaalia musamakua, mut oikeella hetkellä voi iskeä mikä vaan.
Tää on ihanan rauhoittava biisi, voi vaan laittaa musan täyseille ja makaa sängyssä selälteen. Harvoin kuuntelen mitään vähäänkää chillii, mut tää  saa mun mielen rauhottuu tolla laulutyylillä :D
I
Tämä on niin lovelove!
Sydän tälle!
Tää ei tällä hetkellä liity mun elämään, mutta Ritan ääni!

2 comments:

  1. mahtavaa et chase and statusta löytyy jostain blogista! :)

    http://younginkaoona.blogspot.fi/

    ReplyDelete