9 Oct 2012

You, know what I want. Take me to the K-Mart, pick me up pink lip-gloss.

Terrrrve! Mun tää bloggaaaminen on joskus jotain uskomattoman nihkeetä. Jos mun elämässä tulee joku juttu, niin meen niin hämilleni, etten pääse edes bloggeriin kirjautumaan. Äääh! Mä oon välillä lähes varma, että mulla on miehen aivot! Sen lisäksi etten pysty todellakaan keskittymään ikinä kuin yhteen asiaan kerrallaan, niin joudun jatkuvasti sensuroimaan mun järkyttäviä vitsejä, koska haluan vielä joskus naimisiin. Mun miespuolinen kaveri sanoi, että jos olisin dude, niin olisin hulvaton...nii mut oon tyttö, niin oon kauhee? :)
Mullahan ei oo tapana puhua täällä henkilökohtaisista ei-pintapuolisista asioista lainkaan, joten joskus kun sellaset pyörii päällimmäisenä mielessä, niin ei oikein luonnistu ruoka-annosten, meikkejen ja tilpehöörin kuvailu. 
Mut siis ei mitään vakavaa, stressaan vaan vähän helposti ja en saa nukuttua, jos joku mietitytttää, niin menee välillä keskittymiskykykin kokonaan. Mulla oli muuten taas Rasse hoidossa! Must tuntuu, et meil on tuon pikkusen kanssa joku connection, et ymmärretään toisiamme muita eläinihmisystävyksiä paremmin, se on ihan ku eläinversio minusta tai sit mä oon ihmisversio siitä! :)
Oho asukuva mun blogissa...

Bileitä on ollut niin paljon liikaa, että oon missannut jo monet hyvät kemut, kun en osaa jakautua moneen paikkaan ja muutenkin pitää pitää joku roti tuossa bailaamisessa. Samalla hetkellä kun olin kirjoittamassa, että onneks on vaan enää yhet rapujuhlat tiedossa, niin tuli Typyltä kutsu Beatin Halloweenbileisiin! :D Liityin. Nää loput kuvat onkin varmaan yöelämästä.

Oonakin oli taas kylässä ja me käytiinkin Superscarin EP:n julkaisutilaisuudessa Sellon Bowlcircuksessa. Oli aivan ihana live-esiintyminen ja superkiva ilta muutenkin, mutta mä oon keskittynyt näköjään siihen (mun osalta surkeaan) keilaukseen sitten ihan tosissani, koska kuvia mulla ei ole :D Pitäiä lainata varmaan ihanilta bloggaajatytöiltä, jotka oli samoissa kemuissa!:)





Shakerissa oli taas kivvvaa! Voisin ihan vähän vaikka asua siellä kun siellä on niin mukava höpötellä aina!


Nää kuvat on mun Instagrammista ja tosiaan löydyn sieltä BEANNANN nimellä, saa seurata :)




 

8 comments:

  1. Hyi, poltaksä? :DD aika noloa mainostaa tollasta koska tätä blogia luultavasti lukee monet teinit, jotka ei vielä ymmärrä asioita niinkuin aikuiset. Suurin osa varmaan alottaa teininä ja yrittää lopettaa aikusena..

    ReplyDelete
    Replies
    1. En polta, mutta pidän kuvista, joissa on rööki huulessa, en mitään mainosta siis :D Se on jokaisen teinin oma päätös, enkä mitenkään voi vaikuttaa siihen. Kyllä itsekin olen sen röökin huuleen aikoinani pistänyt ihan thansista muista syistä, kuin että jostain kuvasta olisin alkanut kiinnostus tupakkaan :)

      Delete
    2. Omasta mielestäni tuollaisella mielikuva "mainonnalla" on merkitystä. Aika pitkälle se ratkaisee mitä mielikuvia se tuo mieleen.. Kuoleman ja rumuuden vai "trendikkäänä" asusteena... :D Joillekin se edustaa jotain siistiä, itselleni kaikkea muuta, koska olen nähnyt työni puolesta tupakan seuraukset.

      Delete
    3. On tottakai, mutta ensinnäkin blogini näkyvyys on minimaalista verrattuna kaikkeen muuhun "mainontaan" tupakan suhteen. Blogini ei ole myöskään suunnattu niin nuorille, jotka eivät vielä ymmärtäisi asioita! :)

      Delete
  2. heei kiva postaus! oot niin oikeessa tuossa että kun on paljon mietittävää niin uni ei tuu....:s ja muutenki syksyllä kaikki tuntuu vaan niin vaikeelta! kesä ohi ja uusia juttuja pitäs miettiä jajaja niin. mut oot kyllä tosiaanki yks lemppari bloggaajista jee lissää postauksia vaan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heiii, kiitos! :) Joo se on inhottavaa, kun siitä tulee sellanen väsynyt kierre sit ja joutuu miettii enemmän ja enemmän :D niinpä! Itseänikin pelottaa aina kaamoksen alku, mut kunhan muistaa D-vitamiinit, terveellisen ruokavalion ja liikunnan, niin se helpottaa jo kummasti :) Kiitos paljon, ihanaaaaaa kuulla!<3

      Delete
  3. Hei tuliksä mua vastaan lauantaina korkeavuorenkadulla? :) Olin jotenki iha brain freezessä ja tajusin vasta ku olit mennyt ohi että olipa tutun näköinen tyttö...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooooo, mun piti tullaki sanoo siitä sulle :D Mulle kävi ihan sama juttu, tajusin vasta ku mentii ohi :DDD

      Delete