22 Jan 2013

Pari bikeria.

Mä en ALE-shoppaillu juuri lainkaan tänä vuonna, mutta kun oli pakko mennä etsimään kenkiä, niin käväisin sitten parissa muussakin kaupassa.


Gina Tricotilta lähti mukaan tää bikeri 10 eurolla. Mä himoitsin tätä jo monta kuukautta ennen kun tää tuli myyntiin ja kaiken sen odotuksen jälkeen tää sit jotenki unohtu, koska oli jo niin kylmät ilmat. Sellossa oli enää tää vika kappale jäljellä ja sattui olemaan sopivakin, joten pakkohan se oli ostaa, se oli niin selkeesti odottanu mua! Tosta matskusta tykkään, mut pitää olla tarkka miten tätä yhdistelee :)

Sitten tää Lana Del Reyn päällä H&M:n kuvissa nähty takki. Mä oon sellaset puolivuotta huhuillut mun entiseltä kämppikseltä mun valkoista sinne jäänyttä vaaleeta villakangastakkia, jotta oisin voinut tuunata sen, mutta eipä oo kuulunu mittee. Tää kun oli alessa vain 25euroa, niin oli pakko ostaa. Toi karvahan on ihan järkyttävän kauhee (ihmettelin miten Lana oli suostunut pukee ton päälle :D), joten sen poistan ennen käyttöä ja korvaan joko valkoisella villakankaalla tai toisenlaisella karvalla. Tuokin oli vika takki ja vähän liian iso, mutta ompelukoneella ja saumurilla siitä tehdään nopeesti paremman kokoinen.

7 comments:

  1. Ihania takkeja ja super halvalla sait. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, oli kyllä ihan mainiot hinnat ja löydöt muutenkin, kun molempia tavallaan kaipasin :)

      Delete
  2. Ihania takkeja! Varsinkin toi ensimmäinen. Kiva kun postaat taas <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii, mä ainakin YRITÄN!!! ;) Muru<3

      Delete
  3. Luetkohan tätä vielä.. No kuitenkin. Tykkään molemmista. Mitä kokoa toi valkonen on? Jos ikinä koskaan haluut myydä sen niin otahan yhdyntää minuun :D Kiitos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei JOS, mutta en usko että myyn :DD <3 Koita kattoa jos huutonetistä löytyis!!! Tai ebayssakin löytyy usein hm-vaatteita :)

      Delete
  4. Juu en minäkään usko! Oon joo koittanu kattoo huutonetistä mut siellä on vaan sellasia karseita kaksrivinapitettuja ikivanhoja lyhyen mallisia takkeja kun laittaa hakuun "h&m valkoinen takki" :D

    Ja sitten Ebayn hinnat H&M:n vaatteista lähtee tyyliin 100eurosta..:D

    ReplyDelete