20 Jan 2013

Tyttöjen juttuja

Mäkiii tein nyt tän, mikä on aika monessa blogissa jo pyöriny :)

1. Nukutko rintaliivit ylläsi?
-En. Tai no joskus harvoin, jos oon ollut liian väsyny ja nukahtanut esim. kesken ohjelman.

2. Nautitko draamasta?
-Ömm, no siis oon kyl välil tietyis tilanteissa vähän dramaattinen, mut ihan oikeesti, en mä haluais niitä tilanteita! :)

3. Oletko tyttömäinen tyttö?
 - Muuten, paitsi että mun huumori on välillä vähän rajua :D

4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
-Dina.

5. Pieni vai iso laukku?
 - Tarpeen mukaan. Iso arkikäytössä, lähikauppaan pikkulaukku esim.

6. Oletko lyhyt?
-En. 174,5cm.

7. Miehen ihannepituus?
-Sellain about 185-190cm.

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
-Baarissa kun joku limanen random läimäyttää nii läimäytän takaisin, tosin en takapuolelle.

9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
- On!!

10. Pukeudutko Halloweenina?
-Oon yleensä kissa :)

11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
-Ei.

12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
-Ööö, bussi? Luokka? Vessan lattia! Eiku hei studion äänikopin lattia. Takki peittona ja matto patjana! Paikan valitsin siksi koska oli hirveet bileet ja siellä nyt oli paras äänieristys nukkua :D

13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
-Minä? :o

14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
-En oo kuullut, mutta joku on ainakin ollut tossa jokunen kuukausi sitten, huomasin vaan.

15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
 -Jos jotain kutsutaan yleisesti sukunimellä, niin sit joo.

16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
-Ööö...

17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
-Mustat.

18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
-Tummista!! =)

19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
-Vaihtelevasti. Kyl joo.

20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
-No KYLLÄ!

21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
-On.

22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
-Olen, useasti.

23. Pidätkö elämästäsi?
-Rakastan, aina kun ei ole sydänsuruja. Kyllä mä arvostan pieniä asioita, mutta kyllä sitä tuntee joskus vaan olevansa tyhjässä huoneessa, jossa huomaa miettivänsä että onko missään mitään järkeä? Mikä on kaiken pahan funktio? Se, että joku sporassa sulle hymyilevä pikkulapsi tai vastaan tuleva rapsutuksia hinkuva koira liikuttaa sut kyyneliin....?

24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
-Ei.

25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
-En, mutta järveen.

26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
-Tyttöjä on suurinosa, mutta viimeaikoina on alkanut myös kerääntymään enemmän kivoja poikakavereita.

27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
-2007-2013

28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
-Paria sellaista random takapuolelle läimäyttäjää/kourijaa just oon joskus nuorempana läimässy. Oksettavia sellaset!

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
- Angiina. Halvaantuminen. Että siskolle kävis jotain huonoa. Että meen naimisiin ja mun mies pettää mua tai kuolee. Etten koskaan saa olla onnellisesti rakastunut.

30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
- Useasti.

31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
- Se on ollut mun elämäni suurin ongelma, että on unohtaminen kestää turhan kauan aina. Menee aikaa hukkaan, vaikka kuinka yrittäis muuta :)

32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
-Ei se aina pidä paikkaansa. Riippuu miksi ja ketä on sen kerran huijannu ja onko ite kertonu siitä vai jääny kii :D

33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
- Kun herää yöllä ja toinen halaa sua nukkuessaan. Siihen on helppo nukahtaa uudelleen, vaikka ois mikä insomnia normaalisti.

34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
-En erityisesti. Jos tekisin jotain merkittävää tai olisin ammattini puolesta tunnettu, niin ei se haittaisi ja joissain ammateissa siitä olisi suurta hyötyäkin. Itseään tyrkyttävien turhien julkkisten osalta tunnen kuitenkin pelkkää myötähäpeää ,varsinkin jos se ei ole edes kannattavaa bisnestä, eli ei saa siitä rahaa, vaan nimenomaan velkaantuu sen takia :D

35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
- Juu.

36. Kajaali vai ripsiväri?
-Ripsari.

37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
- Luikkari.

38. Hame vai housut?
-Ääää! Mekko ja sukkahousut! Hitsi, no housut sit!

39. Sukkahousut vai leggingssit?
- en tiiä.

40. Huppari vai takki?
-Takki.

41. Korkkarit vai tennarit?
- Korkkarit nätimmät, Conssit mukavemmat. Riippuu siis tilanteesta ja muusta vaatetuksesta :)

42. Suorat vai kiharat hiukset?
- Nätit kiharat.

43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
-Napit!

44. Kännykkä vai iPod?
- Kännykkä. (+Spotify)

45. Smoothie vai latte?
-Molemmat vaikka. No nyt smoothie maistuis!

46. Dieetti vai normaali limsa?
-Spritzerissä light ja pelkästään limuna normaali.

47. Timantteja vai helmiä?
-Timantteja.

48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
-Ei kumpikaan. Mua on aina ärsyttäny ne jotenki :D

49. Huulikiilto vai huulipuna?
- Molemmat! :D Huulipuna ehkä nykyään enemmän.

50. Perhe vai ystävät?
-Sisko on myös mun ystävä, nii jos sanon ystävät nii saan KAIKKI ^^

51. Manikyyri vai pedikyyri?
 -Manikyyri näkyy useammin, nii se tulee ykkösenä.

 52. Rauha vai rakkaus?
-RAKKAUS!

53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
-Käsilaukku se useammin on tarpeellinen, ainaki Suomessa :D



---------------




Kysymyksiä miehistä:

Hauska vai vakava?
-APUAAAA! Siis just nimenomaan HITON HAUSKA, joka osaa olla myös vakava! Vähän niinku minä! ;D Mä en niin tajuu, niin tajuu miten ikinä voisi valita kahdesta vaihtoehdosta, ellei vaihtoehdot oo joku niinku: Ihana mies vai lyijykynä? :DDD

Söpö vai seksikäs?
-Mmm, seksikäs! Miehen pitää olla vähän sellanen karheen seksikäs.

Tummat vai vaaleat silmät?
-No, enemmän on tainnut vaaleita silmiä ollu mun mielessä.

Pitkät hiukset vai lyhyet?
 -Sellaset tukistettavan pituset on hyvät, mutta ei niin että saa ponnarille kiitos :) Oonko mä vähän ärsyttävä vastailija, tää on oikeesti mun vahvuus olla vastaamatta mihinkään yksinkertaisesti :D

Kiharat vai suorat hiukset?
-Suorat tai laineikkaat tai pörröiset :)

Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
-HMM. Nyt meni sormi suuhun kun aloin tätä miettimään. Öööö, no siis ku ei saa olla parempi laulaja kun minä, mutta nuotissa sais pysyä. Okeiii, valitsen sen hyvän tanssijan! Rytmitajuu saa jokatapauksessa olla :)

Tupakoitsija vai ei?
 -Savuton.

Kiltti vai paha poika?
-Kiltti. Mut jos on välillä vähän palkansaaja, nii on edes mahdollista, että mä ihastuisin . (Palkansaaja on Tommin ja mun autocorrect-läppä ja se tarkoittaa paskanaamaa :D)

Parta tai viikset vai ajeltu?
-Seksisänki tai ajeltu saa olla, mut ei viiksiä, eikä mitää pitkää partaa.

Nuorempi vai vanhempi?
-No ikä on vain numero, se on ihan persoonasta kiinni. Kun on tarpeeksi elämänkokemusta ja kolhuja, mutta kuitenkin on onnistunut säilyttämään sellasen lapsenomaisen pöhkön leikkisyyden, nii sit on hyvän ikäinen mulle :)

P.S. Hahaha, mulle tuli nyt hirvee hinku tehä joku unelmamies postaus tai kyselyjuttu! Tietääkö kukaan onks jotain sellasta hyvää kyselyä olemassa, mää halluun tehrä sellasen!! :D Saa laittaa myös unelmamieskysymyksiä kommenttilaatikkoon! Mä alan heti tehä semmosta, jos en löydä valmista! :D

No comments:

Post a Comment