23 Mar 2013

8 asiaa



Sain Jutalta ja Deniseltä jo aiiiiiiiiiiiiikoja aiiikoja sitten haasteen nimeltään, "8 asiaa minusta". Kiitos Jutta ja Denise! :)

Säännöt menevät siis seuraavasti:
1. Kiitä haasteen antajaa
2. Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta
4. kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

Haastan seuraavat blogit: 
Apua! Kaikki on varmaa jo tehny tän. No ihan sama, haastan Beatissa-blogin Typyn, Tiinan, Nooran ja Paavon, sit Ellen, Oonan, Erikan ja Anniinan. Nää on musta hirveen vaiketa, kun en tyydy laittaa mitään "Tykkään melonista!"-juttuja näihin ja toisaalta en aina musita oonko jotain jo kirjoittanut aiempiin samantyylisiin postauksiin, mutta toisaalta kuka mukaan muistaa, yritetään nyt kutienkin :D


1. Ajattelen liikaa! Analysoin, spekuloin, kehitän teorioita ja mietin kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja päässäni asiaan kuin asiaan, mutta etenkin epäselviin ihmissuhdeasioihin liittyen niin paljon että päähäni sattuu! Kehitän myös jatkuvasti uusia ideoita niin paljon, etten ehdi edes alkaa toteuttamaan niitä, koska ajatukset pauhaa kuin huvipuisto ja mielikuvitus laukkaa. Oon luulllut, että kaikki ihmiset ajattelee yhtä paljon kuin minä, mutta vatsa kun minulle on huomauteltu toistuvasti mun liiasta ajattelusta, olen kysellyt kaikilta ihmisiltä ajatteleeko ne yhtä paljon ja vastaus oli EI! Apua :D Mä voisin vaihtaa mun aivot pureskeltuun purkkaan!

2. Vihaan päänahkan hajua! Kaikilla se ei onneksi haise, mutta monilla haisee. Esim. bussissa kun joku istuu sun edessä ja ikkuna on auki ja sitä päänahkan hajua tuulee mun nenään, niin mun on pakko vaihtaa paikkaa. Ja talvella kaupassa kun joku ottaa pipon pois, niin meinaa tulla oksennus. Kukaan ei ikinä tajua mitä tarkoitan sillä hajulla, vaikka olis vieressä, mut se on ihan helkkarin hirvee :DDD Täykkäreissä Gabihan sano joskus "Älä sitten valita, jos mun hiukset alkaa haista ihmisen hiuksille!!!!" kun Carlos valitti jostain kosmetiikkatuotteisiin menevästä rahasta tms. Mut se on varmaan just se sama haju, haha! 

3. Mä haluaisin, että mulla olis poikaystävä jonka kainalossa saisin aina nukkua! Musta parisuhde on sitä varten, että sängyssä on aina kaveri ja että sängyssä voi yhdessä tehdä asioita. Esim. katsoa tv:tä! :DD:D Ja että voi nukkua solmussa tai nipussa ja kutittaa toista! ^^ Muuten ei sit tarviikkaa hengata 24/7 mielellään, oma aika on tärkeetä! :)

4. Jos mä en joskus tiedä mitä mä teen ja oon kahen vaiheilla, niin laitan mun soittolista shufflelle ja arvon sieltä biisin, joka kertoo mitä pitää tehdä :D MOIKKA!

5.Leivoin äsken juustokakun ilamn reseptiä puolessa tunnissa, kun nukuin pommiin. Tulikohan hyvä? :D Katellaa...

6. Tunnen tunteet hyvin vahvasti. Esim. jos oon ihastunut, niin se tuntuu vähintään siltä että oon rakastunut ja jos on kova stressi päällä, niin en jaksa nousta ylös sängystä. Tämä tuntuu usein kiroukselta, mutta myös siunaukselta. Silloin kun tunnen iloa, tunnen sitäkin tuhatkertaisesti ja oon onnellinen kuin orava pähkinätehtaalla!

7. Mä haluaisin kirjoittaa kirjan tai tällä hetkellä sellaista kirjoitankin, mutta aikaa tuntuu aina olevan liian vähän. Miksei voi olla sellasta konetta joka kirjoittaa sun ajatukset? :<

8. Mun suurin unelma tällä hetkellä on saada oma kylpyamme, ehkä rakkaudella sitä kohtaan ja vetovoimanlailla mun kylppärin seinä siirtyy metrin toiseen suuntaan, että saisin sellaisen sinne mahdutettua. Tai sit luovun pesukoneesta ja alan pesee vaatteet käsin siinä ammeessa? RIGHT!  Nimim. Kerran olin lähellä päästä kylpyyn viime vuonna. LÄHELLÄ OLIIII! :D




Kasista tulikin mieleen Ellien Gouldingin Figure 8- biisi ja olipas pakko laittaa kyseisestä kappaleesta tää ihana söpö piano cover!

No comments:

Post a Comment