19 Mar 2013

Alkuvuotta Instagram-kuvina

Vaihteeks  Instagram-postaus. Sieltä löydyn nikillä BEANNANN kahella loppuännällä :D Laitan sieltä tännekin aina jälkikäteen osan kuvista, joten tässä taas pieni instapläjäys :)
 MINÄ!
 Terapiashoppailu pahaan mieleen!
 Tiikeri sour! Keksin nimen siitä kun se maistuu ihan tiikerijädelle, eli tilaamalla appelsiini-vanilja sourin tulee about saman makuinen ;)

 Tässä todisteaineistoa mun viimelauantain piirtely hetkistä! Sit ku noi yöhiipparit viimein heräs niin käskin niitä katsomaan toisiaan :)
 Kasarmitori.
 Voitto-gaala.
 Korkeavuorenkatu.
 Minä ja mun toinen poni!
 Sisko kokkas.
 Guess Girl-hajuveden lanseeraustilasuudesta.
 Guess.
 Tarjoiluita.
 Hain Primulasta 3kg jäitä...
 ja pidin kotibaari-illan kamuille :)
 Yks päivä heitin 12 muovikassillista vatteita ja muuta krääsää kiertoon, kun alko ahdistaa.
 Etkobileet toimistolla.
 Tommi lähetti mulle suklaakolikoita postissa :)

 Jussi Gaalan jälkiruoka tarjoiltii filmirasiasta :)

2 comments:

  1. Kivoja tämmöset !Mahtava noi tytöt ja niitten kissanaamat. siin on fiilistä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ESSUU! :) Mä kans tykkään kuvasta ja se sai paljon kehuja facebookissa myös :D Se on ku ne on oikeesti sikeessä darraunessa ja ihan autuaan tietämättömiä mun hupailuista :D

      Delete