28 Mar 2013

FB-päivityksiä vuosien varrelta

Nyt on luvassa vähän erilainen postaus, meinaan kerrankin todella asiap...KÖH..tekstipainoitteinen juttu. Kävin tossa yks päivä läpi mun vanhoja  FB-statuksia (2007-2013)  ja otin osasta niistä screenshotteja... älkää ottako vakavasti, mä en hirveen usein kirjottele FB-päivityksiä pyhäkoulumekossa hiukset tiukalla nutturalla ja kerro minkälainen sää on, vaan just silleen, että on kivempi lukea niitä jälkeenpäin ja muistaa fiilis, adhd ja tourette niiden takana, koska mä vaan oon :D























-Eiku täähän oli se sen kaksoisolento , yeah ;o


.


"Työkaveri luuli et mä söin Erikeeperii lounaaks, näytti ja haisi kuulemma ihan siltä. Mua huolettaa lähinnä se, että musta oikeesti voidaan uskoa, että vetäisin Erikeepperiä lounaaksi...."



"Mikä eläin olisit, jos olisit eläin? Ai miten niin JOS olisin täh!"


"Väkisinmakaamisen synonyymi on kaiketi insomnia. Eli mä väkisinmakaan, jos en saa unta?"

"Apaattinen itkupotkukiukku ja harava perseessä, mut mitä sitte!"



 
"Heräsin yöllä omaan karjaisukiljaisuun, koska olin juuri sitä ennen herännyt unessani sängystäni ja Ismo Laitela seisoi sen päässä tuijottamassa mua! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MORJEEEEENS!"




"HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!! Tajusin just vitsin, jonka kuulin kuukaus sit!"



"Mä tykkään ku mun työkaveri laulaa mun viereises huoneessa In Flamesii sellasella ison koiran eroahdistusulinaäänellä."

Ostin rakkausruno wc-paperia - tervetuloa *****lle :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD




eiks toi Likainen Pommi-leffa kerrokaan kurassa pyörineestä pomeranianista? :o

10 comments:

  1. lueskelen näitä yhä uudestaan ja uudestaan! :D paras toi sählymailajuttu! hahehahaha

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana :DD <3 Joo se oli kyl tinateenakin aivan huikee, varmaa 50 high fivee heitettii kamun kaa sen jälkee putkeen :D

      Delete
  2. lueskelen näitä yhä uudestaan ja uudestaan! :D paras toi sählymailajuttu! hahehahaha

    <3

    ReplyDelete
  3. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    ei muuta

    ReplyDelete
  4. Vau, piti oikeasti jäädä ihailemaan luovuuttasi ja varmasti myös kärsivällisyyttäsi sählymailan kanssa! Sen kun olisit saanut videolle, hihhih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Joo me meinattiin silloisen Tampere-kämppiksen kanssa tehä siitä jälkeenpäin "Näin onnistut"-video, mut harmi kun se unohtu :D Mut se oli kyllä makeeta, tosi tarkkaa ja varovaista ettei avaimet tipu siitä mailan päältä, mutta yllättävän nopeeta :D Sählymailan löysin roskakatoksessa kun ensimmäinen löytöni sateenvarjo ei mahtunut postiluukusta sisään :D

      Delete
  5. Oli pakko tulla sanomaan sulle, että oot niiiin yks mun verbaaleista, verbaalisista idoleista! Tykkään sikana sun jutuista ja odotinkin pitkään uusia postauksia. Lisäksi nauratti kun joissain noissa^^ tuli ilmi, että sinua luullaan usein jopa -90 syntyneeksi. Täällä samaa tautia poteva ja käsittääkseni olemme saman ikäisiä. Täytynee ajatella että se kääntyy vielä voitoksi jossain vaiheessa :)terv; Jassu-joka myös raksukipeenä oottaa kevätlämpöä ja jotain ihanaa halinallekautta jonkun ihanan kanssa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, ihan mieletön kehu! Olen otettu, kiitos Jassu!!!<3 :D Hahaha, joo kyllä se on musta kivaa mutta mun 5 vuotta nuorempi sisko on kyllä loukkaantunu pari kertaa että mua on luultu sen pikkusiskoks :DDD Mä vaan aina nauran :D

      Raksukipeenä<3 Iiihana sana! ^^ Toivottavasti me saadaa molemmat omat halinallet!<3 P.S.Aloin viimeksi katsomaan youtubesta Halinalleja kun tuli halipula :D (ei auttanu... :D)

      Delete