17 Mar 2013

HAU HAU HAU HAU HAU HAU






Mä olin tänään serkun tytön 3-vuotis synttäreillä. Mä rakastan sitä tyttöö, se on alle 1-vuotiaasta asti osannu kaikkien maailman eläinten äänet ulkoo, mitä vaan keksin kysyä ja mähän kuulkaas innostun ja muutun ihan 5veeks ja alan itekki matkii eläimii kunhan mulla on vaan just tarpeeks hyvää seuraa sellaseen :D Kun laulettiin synttärilaulu niin tyttö veti koko laulun ajan "HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU!!!" IIIHANA, EN KESTÄ!! :D Mä olin jo menos konttamaan lattialle esittään koiraa, mut pikkusisko tökkäs mua "Älä nolaa mua, täällä on muitakin kuin sukulaisia!":'D  Jep! Oon ollut ensimmäistä kertaa elämässäni aistivani itsessäni lievää vauva/lapsikuumetta. Jonkun vuoden verran se on pikkuhiljaa kehittynyt, mutta vasta lähiaikoina oon sen tajunnut. Tosin kaveri sanoi, että se on kuules blologinen kello vaan käynnistynyt!  Mut onneks mulla on mun kummipoika ja lähipiiriissä on tupsahdellu parit vauvauutiset, niin enköhän mä pärjää vielä näillä leikkikavereilla muutaman vuoden ;D ♥

No comments:

Post a Comment