15 Mar 2013

Huulipunia!

Mä koskin eilen mun kameraan since about 653ekr. tai no ainakin ekaa kertaa kunnolla tänä vuonna, mun blogiin tulleen "Tee uus postaus! :)"-kommentin takia! Ihanaa että joku jaksaa siellä välillä huudella aina, kun musta ei kuulu mitään, lämmittää hirmuisesti viime aikoina vähän kohmeessa ollutta sydäntä! PUS! :) Mutta postauksia siis luvassa! Tässä ensimmäinen perjantaipostaus.
Tässä muutama uusi huulipuna, nuo mustat on Gina Tricotista 5,95/kpl ja hopeinen Isa Doran 55 Jelly Kiss 14,90/kpl,  joka on mun maailman lempparein ja ollut käytössä jo vuoden, oisko seitsemäs tollanen käytössä. Noi Ginan on aika vaaleita ja ehkä ihan vähän liian tuksun näkösiä mun naamassa, mutta oon sit sekoittanut niitä joidenkin toisten sävyjen kaa :)
Löysin myös vähän aikaa sitten kauan etsimäni lähes täydelliset kengät Dinskosta. Muuten siis täydelliset, mutta näistä ei ollut aitoa nahkaversioita, buuu!
Silti ostin, koska ne täytti muuten mun KAIKKI kriteerit. Mustat, kopisee, matalat, MATTApinta, siro pyöristetty kärki, ei mitään krumeluureja. Simppelit, näkymättömät ja sopii kaiken kanssa! Sitten kun löydän tälläiset nahkaiset, nii aamen!

Muksaa viikonloppua! Mä LUPAAN et huomennaki tulee postaus! Ja jos oikein innostun, niin teen päivä kanssani-jutun :)

4 comments:

  1. jee <3 ihanaa jos oot back! en oo se huudellu kommentoija, mutta salaa käyn lähes päivittäin katsomassa ootko postannut :) olet mielenkiintoinen, minkäs teet!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voiiii ihana, ääää, kiitos söpö<3 :'D

      Delete
  2. Mullakin on toi Isadoran Jelly Kiss -huulipuna, jonka olen ostanut sen jälkeen, kun jossain postauksessa mainitsit sen ja ihastuin väriin aivan mahdottoman paljon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, kivaa! Se on niin paras, ohuella kerroksella luonnollinen ja parilla kerroksella ihanan pirtee :)

      Delete