21 Mar 2013

Mini Home Bar

Mä pidin viikonloppuna extempore baari-illan kotona ja pyysin pari kamua mun baariin DOKAAMAAN!!! :D Ne luuli oikeesti et se oli läppä ja teen niille niinku tyyliin kaks drinksuu, mut sitten ne oli ihan liikuttuneita, kun olin tehnyt mun keittiöstä baarin ja laittanu sinne tollasen neonvalon koristeeksi. Oikein hienosti olin vielä laittanut niinkuin näkyy :D Ne sano IHAN TOSISSAAN, et mä oon maailman ihanin ihminen kun tein noin hienon baarin niille. Pikkasen repesin,  et  kaikkea sitä humalaiset sanookin lisädrinkkien lumoissa ;D

Jotain löytyi omasta kaapista, mutta Alkosta hain suurimman osan iltaa varten. Että pari drinkkiä juu.

Jäitä kävin ostamassa Primulasta kolmisen kiloa, koska mulla oli niitä kaapissa ehkä 5 kpl!
Pillejä ja valotikkuja!

Drinkkiaineksia!




Keskittyminen moi!

Tää toinen kurkku sour versio oli ku joku terveysjuoma. Tein myös kuorettomia versioita ja niin että ihan vähän kuorta, mut noi "terveysjuomia" tilattiin eniten :D
Vodkalimesoda.

Whiskey sour.
Tiikeri sour (appelsiini-vanilja sour)
Vanilja sour.

Lähdettiin vielä tyttöjen kanssa Apolloon, mutta mä viihdyin siellä huikeat 30minsaa ja sit päätin lähteä kotiin nukkumaan, pizza kainalossa. Mä en oo ollut kun yhen kerran tänä vuonna pitkän kaavan mukaan ulkona ja huomaa kyllä, että bilekunto on laskenut, mut ihan hyvä vaan niin, kun ei mua edes kiinnosta käydä bailaamassa. Mut tälläsen kotidrinksuillan voisin pitää toistekin! Enemmän kamuja ja erilaisia juomia seuraavan kerran, vaikka näilläkin pärjättiin paremmin kuin hyvin. 



8 comments:

  1. Nyt tulee sit postausehdotus ! Kirjotappas meille jottai drinksureseptejä.
    Aikas hieno muuten toi valojuttu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ehdotuksesta! Joo voisin kyllä tehäkin, vaikka omat suosikkireseptit :) Oon myös miettinyt että jos tekisin aina sellasen kuukauden drinkki postauksen ja siihen kylkeen resepti :) Oon tilannut sen ebaysta, se on jotain auto bilevaloja ja kelasin et se kävis sisustukseen, mutta siitä kuuluu hirveä sellanen piiiiiiiiiiii ääni, jos ei oo musa päällä! Sen saa myös vilkkuvaksi :D

      Delete
  2. Joo, kannatetaan drinkkipostausta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiva! Nyt tulee jo paineita :DD

      Delete
  3. Nam, mitä juåppåmeininkiä! :P Mä oon nautiskellut alkoholittomasta saunabissestä ja -siideristä. T. Katkera ämmä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa :D Hetki menee kuules enne ku pääset maistaa ;) <3

      Delete
  4. kertaheitolla yhdeksi lemppariblogiksi! rrrrrakastan sun tapaa kirjottaa ja kuvat on mitä upeimpia :) ja tekstien takana tietenkin kaunis nainen, vautsi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiiii ihan mieletön kommentti!<3 Kiitos tuhannesti ja tervetuloa seurailemaan, ihana! ^.^

      Delete