23 Mar 2013

Oldies.





Aika jäätävä "rusketus" ja valaistus, mut toi paita♥





Selailin vanhoja kuvia vuosilta 2010-2011. Tässä on kuvia vuodelta 2011, suurinosa Tampere-ajoilta. Jossa siis asuin hurjat 4kk ja silloisten olosuhteiden pakosta muutin takas städiin. Olipas vaalee tukka! Saattaa olla että päädyn taas lopulta joskus blondiksi, mut täytyy sanoa, että tällä hetkellä nautin tästä tummemmasta ihan täysillä, on jotenkin kotoisa olo. Nii ja älykkäämpi tietty, muah! ;)


Meillä oli aamulla ylläri-Baby showerit mun kummipojan äidille, joka hetkenä minä hyvänsä saa toisen vauvan :) En malta oottaaaaa! Veikattiin syntymäpäivät, nimet, painot ja pituudet paperille ja nyt vaan sit venaillaan osuko joku oikeeseen. Mä veikkasin syntymäpäiväks 12.4 ja nimeksi Vilmaa tai Oliviaa, mutta eipä se mami oo sitä vielä päättänyt ja kyllä mustakin se vauva pitää nähä ensin, ennenku voi tietää minkä nimiseltä näyttää! Päivä kului kuitenkin makoisalla brunssilla 8 tytön kaa ja kummipoikakin tuli sitten jossain vaiheessa kotiin ja sehän "huijasi" mut hetkessä vieraiden keskeltä pelaamaan sen huoneeseen säbää, fudista, lätkää ja rallia! Se kehu et oon tosi hyvä fudiksessa, ku kerroin et oon pelannu junnuna HJK:ssa.  En mä oikeesti ollu hyvä, mut kai toi paljastus teki ihan pian 7-vuotiaaseen vaikutuksen tai sit se vaan piti huolen, et pysyn siellä leikkimässä sen kaa :D Pikkumuru, joka ei anna nykyisin ottaa itestään kuvia, mutta halaa sentään täysii!

Nyt on ohjelmassa pikasiivousta ja illalla näen Saksassa asuvaa ystävääni, jota en oo nähnyt kahteen vuoteen! IHANA viikonloppu! :)

2 comments: