29 Mar 2013

Pääsiäismunia!





Mä kävin eilen kaupingilla tarkoituksenani ostaa narsisseja, mutta mä palasin kasan suklaamunia, höyheniä ja kananmunia kanssa takaisin. Sisko oli mun luona ja mä pakotin sen maalailee mun kanssa munia, ennen kuin päästin sen jonnekkin kiirastorstain rientoihin! Kynsilakalla, tottakai, vaiks ois mulla vissiin ollut vesiväritki!  Harmonisimmat munat pääsi kuviin. Tein heille myös höyhenistä pesän, kun en saanut totetettua mun parempaa tipu-pääsiäissuunnitelmaa!  Tipuja en löytänyt, joten nyt sai riittää pelkät munan koristelut, munathan kuuluu påskiin! Hauskaa pääsiäistä! ;)




4 comments:

  1. aaaw mikä ihana höyhenpesä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiksoooki! Noi oli niin ihanan pastellin värisii, et rakastuin heti! =)

      Delete
    2. on ihanan pastellisia tosiaan ;) mulla ei ole kotona mitään pääsiäistä :( kindereitä vaan!

      Delete
    3. Tää on mullakin eka kerta piiiitkään aikaan, yleensä ne pari suklaamunaa on riittäny! :)

      Delete