19 Mar 2013

Peplum crush!

Mä luulin että toi malli ei sovi mulle ollenkaan, mutta kylläpä sopiikin! Mulla on leveä lantio ja ajattelin sen leventävän sitä entisestään, mutta oikeastaan se näyttää juuri samalta, eli lisää peplumia mulle! :) Nää pari paitaa löysin H&M:ltä. Valkoisen ostin alesta vähän kuin testiksi, mutta se onkin tällä hetkellä mun lempparein paita. Tuo malli on ihan täydellinen ja ajattelin ottaa siitä kaavat ja ommella tuon parissa muussakin värissä :) Ja hieman vihreään taittuva vaaleansininen peplumi sen sijaan oli ostos, jota en olisi blondina tehnyt, mutta nyt tummempana tuo väri sopikin minulle.
Silmiini osui myös jotain, mitä olen halunnut jo muutaman vuoden! Eli just ja tasan ton värinen lyhyt farkkubikeri! Hennesiltä myös.

Noita bikereita kun mulla on jo viitisen kappaletta, niin tää taitaa taitaa päästä pieneen tuunausprojektiin, mitä oon tollaselle farkkuselle suunnitellut myös sen muutaman vuotta. Nyt kun etsimäni yksilö vihdoin löytyi, niin eiköhän tehä siitä sitten just sellanen mitä oon himoinnut, jee!

4 comments:

  1. Ihanaa, kun se taas kirjoittelee! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii<3 Joo mä otan nyt itteäni niskasta kiinni, kun ei oo enää muuta stressiä ;)

      Delete
  2. Samat sanat kuin Jutalta, johan tätä blogia olikin ikävä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, tiiätkö miten ihana kuulla, että siellä on vielä lukijoita ja varsinkin sellasia, joilla on ollut ikävä<3 IHANAA! :)

      Delete