16 Mar 2013

Piirrän kissanviiksiä nukkuville.

Huomenta! Mä menin suht ajoissa nukkumaan mut heräsin yöllä siihen ku joku kuiski mun kotona! No se olikin sitten sisko ja sen ystävä, jotka oli tullut mun luokse baarista ja ne hiipi tohon lattialle nukkumaan. Nyt ne vetelee sikeitä tossa mun lattialla ja mä laitoin niiden päälle äsken kasan tyhjiä pulloja ja nyt piirsin niille kissanviikset ja otan niistä kuvia, HAHAHAHAH Sellaset aamuhuvit tällä kertaa, mä meen tästä keksii lisää hölmöjä jekkuja!! :DDD
Tässä yhet uudet ostokset, löysin meinaan H&M:ltä ylisöpöt alusvaatteet! Ihan yks mun lempiväri! P.S. Nää on kuvissa vielä käyttämättömät ;o

Stockalta pieni herkkuboxi konvehteja! Oikeesti noita pystyy just ja just syödä kolme!

Tittidiii! Mä oon ihan sika hyvällä tuulella ja tänää keksin lisää blogijuttuja! Mulla on teitä ikävä! SYDÄN!

4 comments:

  1. Mullakin on ollut ikävä sua!!<3 Just edellispäivä luin sun vanhoja postauksia ja miettisin et millonkohan mahtaa tulla uutta. Ja nyt oli tullut! Ihanaa!!

    ReplyDelete
  2. Ihanaa et oot tääl taas! ♥

    ReplyDelete